Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får se navn på avtalen på nettsiden deres, men det er ikke mulig å se vilkårene for min avtale fordi de ikke selger denne avtalen lenger. De har sendt meg en link avtalen på mail da jeg ble kunde, men ikke selve avtalen. Linken er i dag død og gir 404.
Har vært kunde hos Agva siden juli og er godt fornøyd. Lett å få kontakt og får forståelige svar på det jeg lurer på
Fastpris avtale 1 år. Plutselig fikk jeg epost fra de at de bryter kontrakt pga jeg har vært kunde hos de i 2019, og jeg får nå ny kontrakt med spotpris. Info om at jeg skulle aldri har vært kunde hos de før for å bli kunde i 2021, ble selfølgelig ikke gitt ved inngåelse av kontrakten.
Tegnet avtale om 6 mnd fastpris til 38,9 øre. Etter to og en halv måned får jeg Mail om at det har skjedd en feil. Jeg har visstnok vært kunde før, men har aldri betalt noe til dem. Tegnet riktignok en avtale, men denne ble kansellert da gammel strømleverandør kapret meg tilbake. De sier i samme Mail at jeg flyttes til «gunstig spotavtale» fra 1/11. Og jeg slipper bruddgebyr? Wtf?? Hvem som bryter hva her?? Virker som de har fått kalde føtter mtp at jeg har en for god avtale, og da må de kvitte seg med meg. Kommer aldri til å anbefale denne leverandøren til noen.
Endrer inngåtte avtaler på kort varsel, useriøse og lite kundevennlige. Inngår avtaler (fastpris) uten å sjekke tidligere kundeforhold , Agva kraft har full mulighet til å sjekke at kunden er kvalifisert for tilbudet men kommer 2mnd senere og endrer avtalen de selv har godtatt skriftelig på mail. Regner med at dette skyldes høye priser i markedet akkurat nå. Dette vil de definitivt miste mange kunder på.
Sier opp inngått faststrømavtale etter tre mnd. Sette da kunden opp på en dyr spottprisavtale. Hevder at det bare bare for nye kunder. Ikke for kunder som hadde strømavtale der for over fire og et halvt år siden. De sier opp avtalen påfolk som aldri har vært kunder der også. SÅ SKYGG UNNA denne kraftlevrandøren. SVINDEL SELSKAP
Det er veldig dårlig at vi som kunder blir lurt trilrundt og må betale uansett,vi finner oss i mye rart men det hjelper ikke og klage, det er jo ingen som bryr seg.
Tegnet gunstig 6 måneders fastprisavtale med oppstart 05.08.2021 som Agva Kraft nå vil oppheve 01.11.2021 ut i fra denne mailen jeg fikk for 4 dager siden: "Vedrørende din avtale. I en rutinegjennomgang etter siste fakturering, ser vi at du står på en avtale som kun kan benyttes av nye kunder. Du har tidligere vært kunde og møter derfor ikke de kriteria. Du blir derfor bli flyttet til en gunstig spotavtale. Kampanjeavtalen du feilaktig fikk oppstart på vil vi la stå frem til 01.11.21 og du vil ikke bli etter fakturert for differansen. (Du vil heller ikke bli belastet bruddgebyr) Her er vilkårene for din nye avtale: Spotpris (timespris) Påslag 3 øre Månedsgebyr 0.- Årsgebyr 0.- Ingen bindingstid Gebyr ved valg av papirfaktura kr 59.-" Ja, jeg har vært kunde (2 ganger tidliger, med andre avtaler) og når jeg avsluttet sist gang fikk jeg denne mailen: "Har du skiftet strømleverandør? Vi har fått melding om at du bytter strømleverandør, men ønsker gjerne å beholde deg som kunde hos oss. Kan vi få deg til å ombestemme deg? Jeg setter stor pris på lojale kunder og vil derfor gi deg en lojalitetsrabatt på kr 250.- på neste faktura." Det de her holder på med er som flere kunder i disse dager opplever ren SVINDEL og et resultat av at Agva Kraft ser at de taper penger på de inngåtte gunstige Fastpris avtalene. Oppfordrer alle som har opplevd det samme om å advare og varsle andre ved å legge kommentarer her, samt å klage inn sakene til Forbrukerrådet og Elklagenemda. Vi MÅ få en slutt på dette!!
styr unna agva kraft de holder ikke avtaler som er inngått avtalen var på 69 øre i 12 månder fikkmelding at annsatte hadde gått ut over sine fullmakter summen ble spottpris avtale
Løgnere og svindlere Gikk med på 12 mnd fast pris hos de og nå etter 3mnd er de en epost at jeg har vært kunde hos de og de kommer til å sette meg på spotpris avtale pga oppfyller ikke kriterier Om dette hadde stemt, så burde det sagt noe som helst om dette 3mnd siden da jeg gikk på denne avtalen. Nå har dette kostet meg sjansen til å heller fått meg fastpris for 80øre kWh hos Ishavskraft der jeg har vært kunde siden jeg flyttet inn i min nye bolig januar 2020. Styr unna eller i det minste passe på disse som en hauk at de ikke bytter avtalen din i det skjulte Useriøst selskap
Dette selskapet bryter bindende fastpris avtaler dersom de taper for mye på sjansespillet. De hadde neppe godtatt det samme fra kunden. Forbrukerrådet er også skeptisk til de, grunnet ekstremt mange henvendelser siste år.
Inngikk fastpris 6 mnd. Fikk etter 2 mnd mail om at avtalen ikke gjaldt meg og de satt meg på spotpris. Dette har de nå gjort med utallige kunder (ref; fb prismatch strøm). Dårlig kundebehandling. På tlf sier de at de ikke kan svare på dette og ber meg sende mail, som de igjen tar evigheter før besvares. Dessverre er det kundesenter som får så ørene flagrer, når dette er pampene på toppen som styrer.
I was an Agva Kraft customer but moved to a new area and got a good deal with a new company so changed supplier. They contacted me and offered 250kr to stay with them and recommended a price deal for me which doubled great so agreed to stay. Got my first faktura no 250kr credit as promised then a week later they tell me i dont qualify for the deal as i had been a customer before and they double the price of my electricity ?? They knew i was an existing customer when they offered me a deal which was obviously a deliberately dishonest act to Get me to stay knowing full well they would just cancel the deal and up my costs. Try to contact customer service they are rude and unhelpful they wont allow you to talk to a supervisor you have to email but they ignore all emails and attempts at written contact. No accountability as they make it impossible to talk to anyone in management or a position of responsibility. The fraudulent and dishonest way this company behaves us dusgusting and the exact reason power companies have such bad reputations in norway. They claim to want happy customers but they Are only interested in greed and ripping off their customers.
Ingått 6 mnd fastpris avtale i aug. mnd. Fikk mail 14. okt. at de ville sette meg over på Spot pris for at jeg hadde vært kunde tidligere. Dette stemmer ikke for jeg har aldri vært kunde der tidligere. Er første gang jeg har byttet strømselskap...
Tegnet fastpris abonnenment med tak på 69.xx øre kwt. Når jeg får første regning har jeg fått spotpris avtale og 135 øre kwt. Når jeg kontakter de er de lite behjelpelig. Og svarer ikke på mine henvendelser.
Bestilte Agva fastpris 6 mnd binding til 38,9 øre i August. Så langt all good! Betaler første, faktura, deretter andre — fortsatt all good. Så- i dag fikk jeg en Mail om at kontakten var feil, og at de satte meg over til en Spotprisavtale...😂 Argumenter var visst at jeg ikke var ny kunde... Jo jeg var i Gudbrandsdal Energi og hoppet over til Agva.. Da mener de at jeg var en historisk kunde. Dvs for lenge siden, og at jeg derfor ikke hadde gyldig kobtrakt😂 Bare ler av de jeg. Om de har lyst på ytterligere tap fra meg i domstolene. Ja, da skal jeg gi de akkurat det. Og da skal erstatning også innbefatte alle kunder i Norge som har blitt utsatt for akkurat dette. Kjøre litt face, ID, Twitter og litt aviser samtidig, blir gøy det😂😉 Skal koste de masse kunder🤙 Vil de leke- skal de steke😉