Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Agva i flere år og er veldig fornøyd.
Bra kundeservice og bra nettside der det er enkelt å følge med.
At det er mest mulig billig og god og forutsigbar strømavtale
Effektiv tjeneste. Kunne vært litt enklere å komme i kontakt med kundeservice, men stort sett bra.
Jeg er meget fornøyd med avtalen jeg har, og jeg håper det er mulig å få en god avtale neste gang også. Jeg håper at det i fremtiden vil være mulig, å også få nettleien hos dere.
Jeg bestilte agva fast 3 mnd med pris på 79.90 øre pr kWh i september, dette fikk jeg en bekreftelse om på e-post, i e-posten stod det at nå starter min strømavtale opp med agva. 2 mnd gikk, og jeg får en timespot faktura fra min gamle leverandør. Jeg kontakter agva, og der sier de at avtalen kun kan bestilles av nye kunder. Når jeg ikke var kunde hos agva, før avtalen var inngått, så ser jeg ikke hva agva refererer til, sånn som jeg tolker det, så vil ikke agva gi meg avtalen som jeg bestilte på 79.90 øre pr kWh, fordi at strømprisen har økt såppas mye den siste tiden. Jeg har heller ikke mottatt noe informasjon som skulle tilsi at avtalen ikke ble akseptert av agva. Dette vil jeg ta opp videre med elklagenemda og forbrukerombudet om agva ikke ordner opp straks.
Alt er ryddig og kundevennlig. Ingen til å utsette på samarbeidet.
Bestiller fast pris men kundeservice vil ikke behandle avtalen og avslår. Ganske kritikkverdig oppførsel. Slik som også media og Forbrukerrådet omtaler deres firma.
Prossessen med at dei sa opp fastprisavtalene midt i avtaleperioden var veldig fæl. Etter press fra forbrukertilsyn og elklagenemd trekte dei tilbake oppsigelsene, men fortsatt ingen beklagelse... var også veldig dårlig å svare på mail, svarte ikke på dei spørsmålene eg spurte om...
Veldig synd at jeg må bytte strømleverandør etterhvert når solcelleanlegget er installert. Netteiere forlanger at vi som har slike må bli plusskunder både hos netteier og strømselskapet p.g.a overskuddsstrøm som skal ut på nettet og registreres.
Holder avtaler. Kanskje litt trege med kundeservice. Men én bagatell i det store og hele.
Jeg, Kato H. og min samboer er meget godt fornøyet med Agva Kraft!!! Vennlig og profisjonel !! Anbefales.!
Har inngått en 12 måneders avtale på Agva Spot12. Etter 1 måned flyttet de meg over på Agva Spot til en mye høyere pris. Jeg reklamerte og fikk ny korrekt faktura. Neste måned krediterer de denne og fakturerer på nytt forrige måned med samme feil, samtidig som de fakturerer siste måned med feil avtaletype. Ren svindel, styr unna dette selskapet!!
Opprettet avtale med spotpris får retning med en helt annen avtale 2mnd senere. Som tilsier å være den dyreste på markedet (avtale type: annen prismodell). Ser flere har opplevd det samme, så her er det ikke snakk om en glipp, mens er mer ut som systematisk lureri. Byttet tilbake til NorgesEnergi som faktisk setter kundene først!
Inngikk strømavtalen Spot12, men ble etter en måned satt over på et dyrere produkt - og det uten engang å bli forhåndsvarslet! Det ble oppdaget ved en tilfeldig gjennomgang av strømfakturaen! En slik opptreden anses som høyst uprofesjonell, uetisk og lite forbrukervennlig. Bytte av kraftleverandør skjedde derfor umiddelbart!
Jeg ble lovet en velkomstrabatt på kr 500 som skulle trekkes på første faktura. Det skjedde ikke. Jeg ringte kundeservice og fikk som svar at det ville bli trukket på neste faktura. Det skjedde ikke, derfor finner jeg en annen leverandør. Jeg handler ikke med løgnere. Jeg advarer alle, unngå dette firmaet.