Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De 4 stjerne for billigst strøm og beste kunde behandling det stemmer ikke! Agva jukset med meg som kunde. Jeg har sett nå på Agva nett side, de selger kw/t 54 øre, men de siste måneder jeg betalte til agva 84 øre per kw/t. Jeg sporte hvorfor er så stor forskjell i pris, de svarte at 54 øre er til nye kunde. Men jeg er-var kunde bare to måneder. Det er svin dyrt.
Ble lovet gratis strøm i én mnd. Til tross for at jeg har sendt kopi av bekreftelse via strømpris.no som stadfester dette, unnlater de å svare på mine henvendelser. Dette er lureri i åpen forkledning.
Var plutselig på en avtale som vart dyrere og dyrere selv når strømforbruket gikk ned.
Opprettet avtalegiro med én gang vi byttet til Agva. Får likevel papirfaktura og gebyr på 49,- Klaget på dette og fikk da opplyst at jeg måtte velge e-faktura i tillegg. Dette bør man bli informert om ved bytte. Har sagt opp avtalen i dag.
Ble lokket av veldig lav pris, så, gradvis setter Agva opp prisen, og når jeg undersøker dagens pris, ligger de bare midt på treet. Får gjøre det som regel, sjekk prisen minst en gang i året, og synker selskapet på listen, er det bare å bytte igjen!
De kommer med et godt tilbud for så setter over på en annen avtale Agva innkjøp legger på regningen et diverse beløp. Svarer ikke når jeg tar kontakt.
Har vært kunde siden 2016. Her skal man selv passe på for endring av avtaler. Prisen har gått fra spådom om himmel til ...veldig kostbart
Doblet prisene sine uten å si ifra, svarer fortsatt ikke etter to måneder. De sa de skulle si ifra om pris-endringer to uker før, men dette gjør de altså ikke. Ikke stol på disse, bruk noen andre.
Agva endret min avtale uten at jeg ble underrettet, fra en spot avtale til Agva Innkjøp som ikke er omtalt på selskapets side - og som selvsagt er mindre gunstig for kunden. Jeg forstår nå fra andres erfaring at dette er vanlig praksis i Agva.
Agva prøvde å fakturere meg for en strømpris som var 4 ganger så høy som fastprisavtalen min. Etter å ha klaget fikk jeg ny faktura som var ca 24 ganger dyrere enn fastprisavtalen min. Noe må være galt med systemene deres når de feilfakturerer enormt mye høyere enn hva avtalen tilsier.
Kommer frem på telefonen, alltid hyggelig og møterommene. Selvfølgelig kan strømmen bli rimeligere....
Hei Bjørg, Hyggelig å høre! Akkurat nå er innkjøpsprisene veldig høye for hele bransjen pga kaldværet, men det ser ut at det allerede neste måned vil bli bedre. Mvh Agva Kundeservice
Fikk ikke avtalen vi bestilte. Fikk avtalen endret ved flere anledninger uten beskjed. Fikk annen pris enn avtalt. Lang ventetid og ingen hjelp fra kundeservice. Har nå byttet. Styr unna.
Inngikk en spotprisavtale avtale med negativt påslag. Fikk plutselig en purring på en regning som vi ikke hadde fått. Var i kontakt med kundeservice og fikk beskjed om at det var feil og regningen var bare å kaste. Neste vi fikk var brev fra inkassobyrået de bruker. Betalte den dessverre for å være sikker på å få det stoppet. Kundeservice slettet den selvfølgelig, men de betalte aldri gebyret tilbake.
Driver med lokkepriser og følger en ikke med så blir det fort dyrt! Påslag kommer på løpende bånd! Når jeg byttet så hadde jeg 33 strømselskapet som var billigere en den spot avtalen jeg hadde med Agva Kraft!
Prøvd å kontakte kundeservice på telefonen, flere ganger over noen timer. Ingen tar telefonen og ringer ikke tilbake - skjerpings
Komplett useriøst. Opplyser ikke om at nettleie faktureres ved siden av strømforbruk. Hold dere langt unna.