Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har akkurat byttet til Agva, og den prosessen fungerte utmerket. Nå gjenstår det og se om Agva lever opp til mine forventninger fremover.
Nå har jeg fastpris hele vinteren, byttet strømleverandør etter annonse på VG.
Vinteren står på tur og panelovnene er på 24 timer i døgnet. spot prisen er ikke lenger stabil og spretter i været på tider som en trenger den som mest. løsningen min ble AGVA som kunne levere grønn strøm til meget hyggelig fast pris i 3mnd. Da håper jeg at vinteren er på hell og behovet for strøm er avtagende, samtidig at vannmagasinene renner over...
Godt tilbud. Blir spennende og se pris etter avtaleperiode. Er nok litt over middels opptatt av strømpriser.
Særdeles god timing på pris i disse tider. God annonsering.
Jeg bestilte en strømavtale med Telinet, og etter en stund dumpet det et brev ned i postkassen fra Agva Kraft hvor dere opplyste at dere nå var begynt kraftleveransen til meg...Jeg forsto lite av dette, og måtte sende en forespørsel til deres kundeservice om dere kunne opplyse meg når jeg hadde bestilt strøm fra dere fordi dette var ukjent for meg. Kort svar om at Telinet er et datterselskap av Agva, og det forklarer jo saken. Men kunder som bestiller fra Telinet må jo få bekreftelse fra Telinet, eller en slags forklaring. Det er ikke slik at alle går rundt og kjenner til hvilke selskaper som er mor- og datterselskaper. Derfor overskriften "Forvirrende".
Har brukt de nå i snart to år. Aldri noe problem :)
Det virker et interessant tilbud, siden jeg er opptatt av miljø.
Hyggelig folk å forholde seg til. Ordner fort opp.
Få tastetrykk å avtalen løper. Enkelt og greit.. Det var et lett valg å velge agva kraft.
Ringte kundeservice og fikk forklart det jeg lurte på. Kjapt til å svare, og med hyggelig, utmerket service!
Det er første gang jeg trenger et strømabonnement, så jeg har ikke nogen andre erfaringer, men opstarten gik let, og jeg har ikke noget at klage på.
Bestilte AGVA i juni, og benyttet meg av angreretten innen 14.dager da huseier hadde annet strømabonnement. I oktober bestilte jeg på nytt strøm fra AGVA, men etter en knapp måned fikk jeg sluttavregning og beskjed om at jeg hadde avbestilt igjen, noe jeg ikke hadde gjort. De er dårlige på å lese datoer på skriftlig kontakt med kundeservice, og nokså påståelige da jeg poengterte at jeg sa opp forrige kundeforhold i juni, men startet nytt i oktober. Enden på visa er at man da har gått en halv måned uten å ha strømleverandør, de har ikke sagt opp avtalen med forrige leverandør og jeg må betale dobbelt så mye for strømmen min.
Godt oppstartstilbud gjorde at jeg ble kunde. Det gikk lett å bytte til Agva kraft. For meg er det en fordel å vite at Agva etterstreber å være miljøvennlig, og dette speiles blant annet i gebyr for papirfaktura osv. Da jeg flyttet, var selskapet unøyaktig med registreringen og startet nytt abonnement på feil dato. Svaret jeg fikk fra kundeservice i etterkant var kort og lite forklarende. Ellers er jeg godt fornøyd og synes Agva leverer strøm til en god pris. Det kunne gjerne vært informert mere/ lettere tilgjengelig om hvordan Agva klarer å være mere miljøvennlig enn konkurrentene.
Rask og hyggelig oppfølging, markedets rimeligste og miljøbevisste
Det eneste som kunne vært smidigere er at man kunne lagt til mer enn en strømmåler i registreringsprosessen, men løste det relativt kjapt med en mail, og kundeservice var raskt på pletten.