Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde dette strømselskapet i 1 måned. Har en 50 m2 leilighet, som jeg vanligvis betaler maks 500 kr i strøm på. 3 måneder etter jeg byttet bort fra selskapet, trakk de 15000 kr fra konto uten å sende faktura. Dette er også midt oppi koronatiden, hvor både meg og samboer er permittert og går på dagpenger. Jeg har nå ingen penger igjen, og Agva er tilnærmet umulig å få tak i, og betaler heller ikke tilbake pengene.
Jeg kjenner til saken, det viser seg å være feil målerdata som var sendt over fra netteier. Dette er nå rettet og pengene er på vei. Vi beklager de ulempene dette har medført for deg!
Byttet til agva kraft gikk smertefritt og jeg er strålende fornøyd med min superbillige kraftleverandør.
Hei Aleksander, Velkommen til oss, håper du sparer masse penger! God påske, Agva Kundeservice
Fikk god hjelp fra kundeservice, jeg meldte flytting og det skjedde en feil da hjulpet meg kundeservice om dette fort. Hadde vært fint om dere hadde ikke bindingstid.
Fint du fikk god hjelp fra kundeservice. De fleste avtaler er uten bindingstid bortsett fra de med garanterte priser. Men ser du har en avtale uten binding fra nå. Håper du blir fornøyd med ekstraordinært lav priser om dagen!
Billigst i markedet, 100% fornybar energi, rask overgang på 2-3 dager. Enkelt å komme i kontakt med kundeservice.
Hei, Hyggelig å høre at du har kommet raskt i gang og er fornøyd med alle våre satsningsområder :) Velkommen til å ta kontakt om det skulle være noe! Agva Kundeservice
Verste kundeservice jeg noen gang har opplevd. Skrur opp prisen uten varsel og lurer kundene til å betale 3 dobbelte. STYR UNNA. slipper du å bli ranet.
Alle prisendringer meldes, ta gjerne kontakt så vi kan se om vi har registrert riktig mailadresse på deg.
Kunder foretrekker ofte pris, service og ikke minst klar og ryddig både forretning info.
Hei Duong, Takk for hyggelig tilbakemelding og god helg! Agva Kundeservice
Elendig selskap som sender inkassovarsel og hevder de har sendt faktura i nettbank. Ikke mulig å få svar fra kundeservice.
Vi er fullt bemannet og har kort svartid for tiden, så du er velkommen til å kontakte oss om du vil vi skal sjekke noe videre.
Vi har aldri vært så fornøyd med strømleverandør som nå. Hittil på 2 måneder har vi spart mye. Enn så lenge er det bare topp.
Hei Håvard, Så gøy å høre, håper du fortsetter å spare masse fremover! Ha en fin dag! Hilsen Kundeservice
Agva er en svært konkurranse dyktig levramdør som kommer opp på topp på samtlige av sidene jeg har undersøkt! Enkelt å bestille! Rimelig strøm!
Hei Kristin, Gøy å høre at du er fornøyd både med enkelheten og prisen! Ha en fin dag! Kundeservice
Ingenting å utsette. Hele prosessen var enkel. God informasjon i etterkant.
Supert, Martin. Og ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Kundeservice
Agva hadde lavest pris da jeg sjekket, så derfor valgte jeg dem.
Hei Lena, Strømmen er lik overalt, så da er pris viktig. Vi vil gjerne informere deg om at vi også er opptatt av miljøet og leverer 100% fornybar energi i tillegg til å samarbeide med WWF. Velkommen som kunde! Agva Kundeservice
Superenkelt bytte! Noen få tastetrykk, så var det gjort. Min tidligere leverandør var raskt på tråden og uttrykte sin forferdelse over at jeg hadde byttet og ville vite masse detaljer. Jeg forklarte om tilbud/etterspørsel og påpekte at de hadde hatt mange anledninger til å ringe meg tidligere eller gi meg bedre priser, som den viktige kunden de påpekte jeg var. Som nr 32 på oversikten til Elskling har de vel ikke imponert, selv om jeg forsåvidt alltid har vært fornøyd med at det har vært enkelt å være kunde der også. De gikk langt i å ville vite HVA jeg hadde signert på, men det hadde de jo ikke noe med i mine øyne. Nå er jeg spent på fakturaer fremover og hva byttet vil bety for meg i det daglige. Men strøm er strøm - så hvis regningene er lavere er jeg fornøyd!
Hyggelig kundeservice, lettvint å bytte til Agva, god pris.
Hei Bjørn, Fint at du både er fornøyd men enkelhet, pris og service. Da har vi lykkes :)
Prosessen med bytte til dere har vært grei - greit opplegg.
Hei Erland, Ta gjerne kontakt om det skulle være noe. Jeg vil gjerne tipse deg om vår minside-tjeneste som har blitt veldig populær. Kundeservice
Agva Kraft var det rimeligste alternativet og det var enkelt å få de som ny leverandør. Min Side var enkel å bruke og ga den informasjonen jeg trenger.
Hei Jan, Takk for hyggelig og nyttig tilbakemelding! Vennlig hilsen Agva Kraft - Kundeservice
Fremstår som rent lureri, med endring av avtalevilkår i løpet av de første to ukene uten varsling, og ingen svar fra kundeservice angående dette. Da jeg byttet som følge av endrete avtalevilkår og manglende svar fra kundeservice, kom det en epost hvor de tilbød 250 kr rabatt hvis jeg likevel ble værende som kunde. Svindel og uproff oppførsel fra start til slutt. Bruker skitne triks til å holde seg på toppen av prissammenligningstjenester, og fremstår gjennomført uproft og lite tillitsvekkende. “Min side” hadde lite informasjon og funksjoner i forhold til andre selskaper jeg har prøvd. oppleves som at de har brukt minst mulig penger på siden og vil gi kunder minst mulig innsyn i avtalen sin og fakturering, for at de lettere skal la seg bli lurt. Jeg ble bedt om å skrive omtale før avtalen var kommet ordentlig i gang og jeg dermed ikke hadde andre erfaringer enn utlovd avtalepris, med løfte om å bli med i trekning om premie dersom man skrev omtalen innen en kort tidsfrist. Regner med det er grunnen til de mange positive omtalene de har på sider som bytt.no.
Hei, Fint du sier fra, slike tilbakemeldinger tar vi alvorlig. Det skal ikke forekomme endringer uten varsling, så veldig fint om du kan sende meg en mail på [email protected] så jeg kan sjekke om noe har gått galt.