Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle hjelpe min mor med å bytte til agva. De bekrefter at bytte var gjort. Men etter noen uker får mamma regning fra gamle strømleverandøren. De sier de skal sjekke opp og svare meg på mail. Hørte ingenting så byttet til et annet mer seriøst selskap.
Det hender et bytte blir forsinket hvis det for eksempel mangler opplysninger. Send meg gjerne en mail direkte på [email protected] så skal jeg sjekke det.
Etter at eg valgte å skifte leverandør da Agva prisen gjekk opp, ringer dei og gir meg et tilbud som en heldig "uttrukket" person. Tilbudet kan ikke formidles per epost og må aksepteres umiddelbart. Syns det lukter svindel.
Vi har tatt det opp internt og alle er enige om at dette ikke er ok kommunikasjonsform. Takk for tilbakemeldingen!
Jeg har betalt strømregningen, men KID kom ikke med grunnet et bankbytte. Jeg har nå havnet i et inkassomareritt til tross for at jeg har sendt bekreftelse fra banken flere ganger på at det er betalt. Har ringt dem flere ganger, men de jeg får tak i på kundeservice kan ikke hjelpe, og de oppfører seg i tillegg særdeles dårlig og nedlatende. Aldri vært borti lignende, styr unna.
Hei Ingrid, Dette var en kjedelig sak, men så vidt jeg har fått beskjed om ble det ordnet opp i umiddelbart etter at vi ble gjort oppmerksom på feilen. Ta gjerne kontakt direkte med meg på [email protected] om det fortsatt skulle være noe som ikke er ordnet opp i. Vennlig hilsen Kundeservice
Agva sender spørreundersøkelse der jeg skal si min mening om Agva og gi karakter(1-5), før jeg i det hele tatt har tatt i bruk agva som kraftleverandør. Det er useriøst og jeg kjenner at det irriterer meg litt. Hvis de vil ha reelle tilbakemeldinger fra kundene, så må de i det minste la kundene få anledning til å erfare noe! Jeg ville derfor ikke stolt på den ratingen som folk har gitt Agva. Antar at mange av de som svarer er superfornøyde, fordi de kun har fått anledning til å bestille, og det er jo ikke spesielt vanskelig hos noen leverandører.
Vi inviterer kunder i ulike faser av kundeforholdet til å skrive tilbakemeldinger. Bestillingsfasen er ekstra viktig å få tilbakemeldinger på fordi vi er opptatt av at kunder skal ha en smidig start på kundeforholdet.
Billigst i mediatester og problemfri abonnements overførsel
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er godt fornøyd!
Enkelt og forholde seg til. Man bytter strømavtale og ferdig med det. Ikke hundre mail om andre tilbud og kampanjer. Supert.
Hei Astrid, Takk for hyggelig tilbakemelding! Agva Kundeservice
Use agva as your power provider and do not let others over charge you
Thank you, Vahid, and please let us know if there is something we can do for you! Agva Kraft
Det er idag opplagt for de fleste som følger med at kraftselskapene flår oss forbrukere. Agva Kraft så ut til å være rimelige - så satser jeg på at det ikke ligger noe lurt m.h.t. pris i "buskene". Bestillings prosessen var imponerende lett ! Vet jo ikke ennå om jeg virkelig får lavere regninger.
Velkommen som kunde! Vi har en uformell intern konkurranse om å få bestillingsprosessen under 30 sekunder, og dette kan jo tyde på at vi har lykkes. Ta gjerne kontakt om du trenger hjelp til å velge avtale etc etter hvert, det er ingen bindingstid i avtalen din.
Litt komplisert å finne fram til hvordan logge inn på min side.
Hei Patric, Vi jobber med å forbedre funksjonaliteten på min side nå, så slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Fint om du kan sende meg en mail på [email protected] og beskrive hvilke utfordringer du hadde. Ellers er vi glade for å høre at ditt hovedinntrykk er godt!
Svara ikkje på henvendelsar, sjølv ved fleire forsøk på å nå fram. Rota med fakturaer, og adresser. I tillegg byttar tilbake til seg sjølv utan mitt samtykke etter avtalen var avslutta.
Dette hørtes ikke bra ut, ta gjerne kontakt så vi kan sjekke opp hva som har skjedd.
God kundeservice, holder de løftet om pris også, så er d perfekt.
Hei Sol, Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde! Kundeservice, Agva
Jeg registrerte meg hos Agva, og halvannen måned senere hadde jeg ennå ikke hørt noe. Jeg fikk regning fra min gamle leverandør, og valgte da å ringe Agva for å høre hva som var ståa. De hadde visst forlagt registreringen min, og skulle se på det med en gang og så skulle jeg høre fra dem. Da jeg ikke hørte noe, prøvde jeg å kontakte dem igjen, og i den lange telefonkøen valgte jeg tastealternativet å bli ringt tilbake. En uke senere har jeg ennå ikke fått noen oppringning, men nå har de riktignok klart å registrere meg som kunde. Dersom servicen i registreringsprosessen er representativ for servicen senere, er jeg særdeles skeptisk. Men sånn er det gjerne når man skal velge det antatt billigste alternativet.
Hei Kristian, Dette hørtes spesielt ut, for de fleste prosessene er automatiserte og effektive. fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg sjekke hva som har skjedd.
Desidert billigste avtale da jeg sammenlignet med flere leverandører. Jeg er dog redd for at siden dette er en kampanje så vil strømmen ikke forbli billig(ere) fremover. Jeg hadde litt problemer med å identifisere de eksakte vilkårene for tilbudet jeg fikk.
Foreløpig godt inntrykk av kundeservice. Vanskelig å komme med ytterlige kommentarer da jeg er ny kunde og ikke har tidligere erfaringer med Agva Kraft
Kjører gode lokketilbud, etter det er de langt fra rimeligst, mange mye bedre på pris og ikje minst tilgjengelighet
Byttet til Agva ettersom de var listet som billigste strømleverandør her på Bytt.no. Fikk nesten umiddelbart faktura hvor de krevde forskuddsbetaling 3 måneder forover. Og den kWh prisen de oppga her på Bytt.no, har jeg ikke sett noe til på noen fakturaer jeg har blitt tilsendt. På den siste fakturaen jeg fikk var vel kWh prisen 75 øre eller noe slikt noe. Jeg er usikker på hvilken avtale og prismodell Agva opererer med, men det hele virker veldig forvirrende og uoversiktlig. Har derfor byttet igjen. Denne gangen valgte jeg strømlevereandør utifra hvem som hadde best omtale. Og se på "best pris" gir deg bare strømleverandører som jukser med lokke-priser som ikke er relevant.
Kan det være at du ikke har fulgt direktelinken på Bytt, men manuelt gått inn på Agva og valgt avtale? Alle avtaler på listen har link som går til den konkrete avtalen. Ta gjerne kontakt, så ser vi på dette.