Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke vært kunde tidligere, har liten og ingen erfaring med Agva.
Først og fremst et utmerket introduksjonstilbud med negativt påslag, men også rask og god kundeoppfølging.
Fikk telefon, skulle bytte over til dem da jeg fikk bla 2 gratis måneder med strøm fra dem og en god avtale. Men etter det hørte jeg ikke noe mer. Prøvde å skrive til dem på facebook, men de hoppet like godt rett over mitt innlegg, svarte overstående og understående. De hadde en postitiv tilbakemelding, jeg skrev jo tross alt " lurer på når mitt strøm abb begynner. ble ringt av dere 21.04 men enda ikke hørt noe fra dere"
Hei Kristoffer, Send meg en mail på [email protected] , så skal jeg sjekke hva som har skjedd.
Agva beviser at miljøvennlig ikke betyr dyrt, heller tvertimot!
Hei Ian, Hyggelig å høre! Vi legger vekt på at både kundeservice, pris og miljøhensyn skal ivaretas. Agva Kundeservice
Denne avtalen er foreløpig billigst for min forbruk.
Hei Cristina, Godt å høre, håper du fortsetter å spare masse penger!
Litt fleipete sagt, så lyser det på samme måte hjemme hos meg som før jeg byttet til Agva Kraft/Telinet. Da jeg er en av de som følger med på strømleverandørmarkedet og deres priser, fant jeg ut at Telinet/Agva er den mest fordelaktige strømleverandøren for meg de neste 6 månedene. Jeg har intet å utsette på håndteringen av byttet og hvordan jeg har blitt informert underveis.
Hei, Ja, vi kan nok ikke gjøre noe fra eller til med hvordan det lyser hos deg. Men regningen og ditt bidrag til miljøet er definitivt innenfor vårt domene :) Agva Kundeservice
Lite grunnlag å vurdere på men så langt positivt. Ingen flere kommentarer nå.
Hei Torleif, Velkommen som kunde! Vi skal gjøre vårt for at du fortsetter å være fornøyd :)
I am glad that I switched from Bodø Energi to Agva. It is much cheaper price. The service is nice and friendly.
Hi Phuc, Thank you for your nice comments! Feel free to contact us if you have any questions. Best Regards, Agva Customer Service
Ny strømleverandør er ikke klart på 2-3 dager som de lover. Det tok 22 dager minus påska. Ellers alt ok etter ett døgn med strøm fra Agva kraft. Svarer ikke veldig raskt på mail heller.
Beklager forsinkelsen, Torfinn! Håper du blir fornøyd med oss som miljøbevisst og billig strømleverandør :)
Jeg har et godt inntrykk etter informasjon jeg har fått og service så langt. En negativ ting er derimot at det sto at behandlingen skulle kun ta noen få dager. Tiden fra jeg sendte informasjon til jeg fikk beskjed at alt var i orden tok lengre tid.
Hei Geir, Normalt tar det kun et par dager å sette opp et kundeforhold. Det er mulig det var noe informasjon som måtte kompletteres, men da håper jeg alt er i orden nå. Fint å høre at du generelt er fornøyd med info og service, så håper vi du sparer mye på avtalen! Vennlig hilsen Agva Kundeservice
Har akkurat blitt kunde men tok dere pga pris og positiv kundeomtale.
Hei Jan, Jeg håper vi lever opp til forventningene, ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Kundeservice Agva Kraft
Nettsiden fungerte perfekt og gjorde det veldig enkelt å bestille nytt abonnement.
Hei Svein, Fint å høre at det fungerte bra!
Helt ræva opplegg. Bestilte 31.01.2020, ennå ikke blitt kunde. Sendt over etterspurt info flere ganger, siden de ikke har klart å starte mitt abonnement. Selv med bilde av strømmåler sendt over og bekreftelse fra dem at de fant 2 kundenr på meg, og at de hadde ryddet opp, er jeg fortsatt ikke blitt kunde. Kundeservice la på med meg, når jeg spurte om han som har bekrefta på mail at han har ordna kunne ringe meg ganske kjapt. Gjerne nå med en gang, det kan da ikke være å vanskelig å prioritere noen som har VENTET siden 31.01.2020. Prøvde å ringe tilbake, etter 5 min i "kø", ringte samboeren opp mens jeg fortsatt var på tråden, hun kom igjennom på 20 sek. Så tydeligvis ville ingen snakke med meg. Samboeren fikk samme kundebehandler, som starta hyggelig la tonen om helt når hun skjønte at det var "oss" igjen. Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro? Får jeg ikke snakke med noen som har ansvar ila 24 timer, så blir jeg faktisk helt nødt å velge noen som kan levere strøm og kundeservice.
De retter ikke opp feil. Har Agva strømpris (minus 8,60 øre spotpris, nye kunder 6 måneder.) Får faktura på en helt annen strømavtale. Umulig å få kontakt pr. telefon. Sender tre e-post til dem. De lover og endre faktura, men bare bløffer og sender samme faktura. Verste kundeservice jeg noen gang har opplevd. (Jeg har hatt 15 strømlevandører.) Svindel og uproff oppførsel fra start til slutt.
Jeg beklager om det har skjedd en feil, men det skal ikke være kø hos oss nå. Ta gjerne kontakt direkte på [email protected] om det er noe som fortsatt ikke er rettet.
Jeg hadde dette strømselskapet i 1 måned. Har en 50 m2 leilighet, som jeg vanligvis betaler maks 500 kr i strøm på. 3 måneder etter jeg byttet bort fra selskapet, trakk de 15000 kr fra konto uten å sende faktura. Dette er også midt oppi koronatiden, hvor både meg og samboer er permittert og går på dagpenger. Jeg har nå ingen penger igjen, og Agva er tilnærmet umulig å få tak i, og betaler heller ikke tilbake pengene.
Jeg kjenner til saken, det viser seg å være feil målerdata som var sendt over fra netteier. Dette er nå rettet og pengene er på vei. Vi beklager de ulempene dette har medført for deg!
Byttet til agva kraft gikk smertefritt og jeg er strålende fornøyd med min superbillige kraftleverandør.
Hei Aleksander, Velkommen til oss, håper du sparer masse penger! God påske, Agva Kundeservice