Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig, bra og miljøvennlig. Enkelt å bytte til Agva og god kundeservice. Hadde vært utmerket om det hadde vært en Min Side på nettsiden, slik at man kan se faktura der. Anbefales!
Jeg har bare vært kunde hos dere i mindre enn en måned så det er ikke så mye jeg kan si, men hittil er det bra
Bestilte fastpris, men fikk spottpris. Det var det de gikk ut med at de var best på, og jeg svarte på.
Et selskap som lytter til markedet og tar kundene på alvor
Hyggelig og konkurranse messig priser. Fikk meg er god service fra kundeservice med senere oppfølging.
Det var veldig enkelt å få igang et abonnoment og i tilegg er det billigt.
Lyver og farer med usannheter når man er i kontakt med dem på kundeservice.
Det var synd å høre at du har den oppfatningen. Du må gjerne sende meg en mail direkte så kan vi avklare eventuelle misforståelser og rette hvis noe er gjort feil. [email protected]
Bytter til forskuddsvis betaling uten å varsle, selv om man har inngått avtale om etterskuddsvis betaling. Dyrt, har betalt 75 øre kWh på tross av spotpris hos NordPool på 56 øre kWh for samme periode ( september 2018). Forvirrende fakturering, trekker fra og legger til som de vil.
Hei Anita, send meg en mail på [email protected] så kan vi se om noe kan gjøres annerledes. Vi har flere forskuddsavtaler, så det kan jeg ordne for deg.
Klarte å ordne en 12 mnd avtale ifjor på 29.90 øre fastpris. Kjempe fornøyd og har ikke hatt noen høye strømpriser dette året !! tommel opp for dere.
Hei Ann, Den var du heldig med! Innkjøpsprisene har vært uvanlig høye de siste månedene så de som har benyttet seg av fastpristilbudet vant virkelig i Lotto :) Nå ser heldigvis prisene ut til å gå litt ned, så jeg håper vi kan hjelpe deg med en god avtale når fastprisen går ut.
Jeg vil anbefale alle å sjekke sine strømregninger de siste tre måneder. Agva Kraft har endret fra etterskudd til forskuddsbetaling. Forventet forbruk ligger langt over faktisk forbruk fra nettleverandør. I tillegg til dette fakturerer selskapet med en spotpris på 81,25 øre for oktober.
Hei Erik, om det ikke passer deg med en forskuddsavtale så kan vi hjelpe deg med dette. Det er bare å ta kontakt med kundeservice, så ordner det meste seg.
Rimelig og greit i 1 år, deretter økte kostnadene og vilkårene. Agva endret fra etterskudd- til forskuddsbetaling uten tilstrekkelig eller god nok varsel om dette. Videre fakturerer de mye mer enn historisk forbruk. For august og september stipulerte de over 2500 kwh, mens historisk forbruk året før var på ca 1700 kwh. Faktisk forbruk var på 1721 kwh. I tillegg til store anslag i forbruk er også spotprisen høyt beregnet for månedene. 81,67øre/kwh i august, 75,00 øre/kwh for september og 81,25 øre/kwh oktober For meg virker det som at Agva bevist overfakturerer for selv å tjene økonomisk på dette. Jeg har vært kunde litt over 1 år og de har tilgang på forbruk som ville vært mer reelt å fakturere. Anbefales ikke
Hei Stian, Hvis du mener at stipuleringen er feil, så er det bare å ta kontakt med kundeservice, så kan vi se på dette sammen. Hvis du sender meg en mail på [email protected] så kan jeg se på det med en gang.
Rotete fremstilling på fakturaer. Nettportal mangler fullstendig. Rask og god kundeservice per telefon/e-post. Krever at du selv tar vare på fakturaer og følger med på at faktisk forbruk stemmer med faktura.
Hei Rune, hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen på telefon og epost. Når det gjelder fakturaen ville jeg satt på pris på om du kan sende meg et par linjer på mail, så kan vi se om det er noe vi bør endre på. Markedet er i stadig utvikling, og dette gjør at vi hele tiden har et forbedringspotensiale.
Er ofte på toppen av pris-sammenlikningen, men det er neppe tilfelle i realiteten. Det skyldes at avtalene ofte oppdateres kort tid etter inngåelse med vilkår som er langt verre enn det kunden fikk oppgitt opprinnelig. Informasjon om disse endringene gis på en slik måte at kunden ikke skal kunne se gjennom hva som blir gjort med ham/henne. Det oppdager man først når regningen kommer, men da er det for seint.
Hei Kher, jeg er usikker på hva du mener her. Fint om du kan sende meg en mail på [email protected], det er absolutt vår hensikt å være tydelige i kommunikasjonen. Hvis du sender meg en mail der du er litt mer spesifikk på hvor du mener vi har kommunisert dårlig vil jeg gjerne se på det med en gang.
Dobbel pris av hva som er forventet. Og da snakker jeg om vinterpriser som jeg får tidlig på høsten.
Hei Dag, innkjøpsprisene på strøm har ligget omtrent dobbelt så høyt som normalt i sommer. Det har faktisk vært høye vinterpriser midt på sommeren. Etter alt regnet de siste ukene ser det heldigvis ut til at dette bedrer seg.
At Agva Kraft ligger høyt oppe på strømpris.no sin liste må tas med ei klype... Agva informerer at de opererer med 9.9øre påslag beregnet fra spotpriser hos Nordpool, med fakturering etterskuddsvis på spot... Tok en sjekk på efakturaene jeg hadde latt gå uten å kontrollere disse; I september måned 2018 lå Nordpool spot på kr 44,74øre/kWh (sørvest) Agva fakturerte videre dette til kunde med 75øre/kWh!! Deretter på faktura mottatt september, har Agva prestert å forskuddsfakturere for oktober måned med hele 81,25øre/kWh... til tross for at de informerer kundene om at de kun fakturerer etterskuddsvis (og strømprisene på spot faller veldig pga magasinstand nå i høst!) Anbefaler alle å være obs på praksisen til Agva Kraft!
De siste månedene har vært preget av surr i faktureringen der man først får beskjed om at det er beløp til gode, deretter får man beskjed om at det har oppstått feil faktura. Gjentakende problem gjør at vi bytter til et annet selskap.