Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rot med eposter og kontakt med måler. Jeg måtte sende inn opplysningene to ganger på samme spørsmål.
Ny kunde. Har følgt med en stund og utføra omtale så valgt eg Agva,
Bra priser og meget god kundeservice. Familie har nå også byttet til Agva etter min anbefaling og er kjempefornøyde👍🏻
Tok lang tid å bytte leverandør. De fant ikke mitt navn og adresse først. Det ble jo skrevet når jeg skulle bytte. Etter ei stund så fant De ikke nr på måleren. Det sto også på skjemaet jeg sendte når jeg bestilte strøm.
Skiftet til AGVA kraft for 4 måneder siden, og er meget godt fornøyd. Jeg har spart flere tusen kroner allerede, de har god service og god på kommunikasjon med kunden. Jeg er også godt fornøyd med en oversiktlig "Min side" på nett. Anbefales.
Det tok over 6 uker før avtalen var gjeldende. Jeg fylte ut all info Agva krevde ved bestilling, likevel fikk jeg etter flere uker en mail der det var krav om mer info. jeg svarte samme dag. ytterligere noen uker senere fikk jeg ny mail med krav om enda mer info. Hvordfor ble ikke dette forespurt med en gang??
Samt ok pris. Mer er det ikke å si om hvordan et strømselskap skal være.