Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Agva fordi prisene hos elskling.no og liknende sider var veldig bra. Gikk også rett inn på agva.no for å sjekke prisene og her var det faktisk bedre priser å få enn på sammenligningssidene, men myyye leting og finlesing av vilkår måtte til. Utrolig mange avtaler å velge mellom som nesten er helt like. Byttet strøm for to boliger, den ene gjennom elskling.no, den andre gjennom agva.no. Ingen bekreftelse fra Agva på mottatt bestilling da jeg bestilte gjennom elskling.no. Sendte mail til kundeservice som sa jeg ville få en velkomstmail som ikke har dukket opp. Tok to til tre uker før byttene var gjennomført. Nettsidene er enkle og forståelige. Grei oversikt over forbruk, faktura og avtale. Synest det er litt merkelig at ikke e-post-faktura er valgt som standard fra start, det må man inn og endre på selv, ellers får man et miljøgebyr på papirfaktura. Relativt lang ventetid på svar fra kundeservice hvis man tar kontakt gjennom nettsidens kontaktskjema/mail. Det ene abonnementet har prisgaranti på negativt påslag, det andre er et abonnement som kan endres med to ukers varsel. Krysser fingrene for at prisene holder seg lave. Utenom oppstartsproblemene, mener jeg de tilbyr et konkurransedyktig miljøvennlig produkt.
Snabbt og fint overtagande fra annat strømbolag. Ærliga svar på mina spørsmål. Kanske kan deres informasjon vara litt bedre; kan missa något om man ær uerfaren i att byta strømbolag Ej någon månadskostnad ! Men påslaget ær viktigt; det får inte vara før høgt; klart avgørande !
Sender inkassovarsel 2-3 ganger på allerede betalt faktura. Å opprette avtalegiro er (med vilje?) gjort vanskelig. Hva hjelper det at du sparer 2 kroner i måneden å bytte til disse hvis du vil så bli belemret med fakturaavgifter på 50 spenn og inkassovarsler i hytt og pine.
Ny kunde og derfor lite erfaringer. Ble kunde da spottprisen nå var skyhøy og dere kunne tilby en god fastprisavtale med 2 måneders binding.
Alt fungerer optimalt...strøm er strøm og prisene har alltid vært gunstig så lenge jeg har vært kunde..👍
Ja.. sålangt meget fornøyd . Og det vil vedvare så lenge det fortsetter å være ryddig,? og ikke mindst billigst på pris. Jeg vurderer nok et abonement førstkommende sommer og dere vil bli vurdert ut fra erfaringer fremmover.
Odrebekreftelsen er ufullstendig og gjør at kunder blir mistenksom(jeg) og krever skriftlig tilleggsdokumentasjon fra dere. Det store påslaget 14,9 øre..... Når? Håper det er etter de tre tilbudsmånedene er over? Men dere er desverre ikke alene om dette. Det hadde vært ønekelig med en spesifikasjon av påslaget og når, i ordrebekreftelsen.