Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lite grunnlag å vurdere på men så langt positivt. Ingen flere kommentarer nå.
Hei Torleif, Velkommen som kunde! Vi skal gjøre vårt for at du fortsetter å være fornøyd :)
I am glad that I switched from Bodø Energi to Agva. It is much cheaper price. The service is nice and friendly.
Hi Phuc, Thank you for your nice comments! Feel free to contact us if you have any questions. Best Regards, Agva Customer Service
Ny strømleverandør er ikke klart på 2-3 dager som de lover. Det tok 22 dager minus påska. Ellers alt ok etter ett døgn med strøm fra Agva kraft. Svarer ikke veldig raskt på mail heller.
Beklager forsinkelsen, Torfinn! Håper du blir fornøyd med oss som miljøbevisst og billig strømleverandør :)
Jeg har et godt inntrykk etter informasjon jeg har fått og service så langt. En negativ ting er derimot at det sto at behandlingen skulle kun ta noen få dager. Tiden fra jeg sendte informasjon til jeg fikk beskjed at alt var i orden tok lengre tid.
Hei Geir, Normalt tar det kun et par dager å sette opp et kundeforhold. Det er mulig det var noe informasjon som måtte kompletteres, men da håper jeg alt er i orden nå. Fint å høre at du generelt er fornøyd med info og service, så håper vi du sparer mye på avtalen! Vennlig hilsen Agva Kundeservice
Har akkurat blitt kunde men tok dere pga pris og positiv kundeomtale.
Hei Jan, Jeg håper vi lever opp til forventningene, ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Kundeservice Agva Kraft
Nettsiden fungerte perfekt og gjorde det veldig enkelt å bestille nytt abonnement.
Hei Svein, Fint å høre at det fungerte bra!
Helt ræva opplegg. Bestilte 31.01.2020, ennå ikke blitt kunde. Sendt over etterspurt info flere ganger, siden de ikke har klart å starte mitt abonnement. Selv med bilde av strømmåler sendt over og bekreftelse fra dem at de fant 2 kundenr på meg, og at de hadde ryddet opp, er jeg fortsatt ikke blitt kunde. Kundeservice la på med meg, når jeg spurte om han som har bekrefta på mail at han har ordna kunne ringe meg ganske kjapt. Gjerne nå med en gang, det kan da ikke være å vanskelig å prioritere noen som har VENTET siden 31.01.2020. Prøvde å ringe tilbake, etter 5 min i "kø", ringte samboeren opp mens jeg fortsatt var på tråden, hun kom igjennom på 20 sek. Så tydeligvis ville ingen snakke med meg. Samboeren fikk samme kundebehandler, som starta hyggelig la tonen om helt når hun skjønte at det var "oss" igjen. Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro? Får jeg ikke snakke med noen som har ansvar ila 24 timer, så blir jeg faktisk helt nødt å velge noen som kan levere strøm og kundeservice.