Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og hyggelig oppfølging, markedets rimeligste og miljøbevisste
Det eneste som kunne vært smidigere er at man kunne lagt til mer enn en strømmåler i registreringsprosessen, men løste det relativt kjapt med en mail, og kundeservice var raskt på pletten.
De lokker med billige avtaler som forutsetter avtalegiro. Velomstmail angir ingen info om hvordan du skal opprette avtalegiro. Første faktura de sender ut på mail er så lav at de skriver at den skal overføres til neste faktura. Når du mottar neste faktura bruker de et KID nummer som gjør at banken ikke automatisk spør om du vil benytte avtalegiro. Leser du liten skrift i faktura, finner du et annet KID nummer du må bruke for å få opprettet avtalegiro. Faktura med info om dette spesielle KID nummeret mottar du noen få dager før du må ha opprettet avtalegiro. Venter du til fakturafrist med å opprette avtalegiro, hiver de deg over på den dyreste avtalen de har. De lovet å flytte meg tilbake så fort jeg opprettet avtalegiro. Blir spennende å se hva som skjer. En helt utspekulert måte å få folk til glemme å etablere avtalegiro.
Vi vil gjerne at så mange som mulig tegner avtalegiro og efaktura, det gir både mer miljøvennlig og effektiv drift. På bekreftelsesmailen ved bestilling går det ikke ut kid-numrene du viser til, men de går ut i en mail som sendes med en gang vi har fått bekreftet oppstartsdato fra netteier. Kan det være at denne har havnet i ditt spamfilter? Ta gjerne kontakt med kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med.
Dere har et produkt, ( strømmen ),som i kvalitet er helt lik andre levrandørers produkt, men den prisen jeg betaler for den kan variere gjennom året og jeg håper at Dere alltid har den billigste prisen.
Har ikke så mye erfaring med Agva Kraft ennå, men det jeg har erfart hittil tilsier at dette blir bra.
Elendig. Anbefales overhode ikke! Kundebehandler fra en viss plass. Andre kundebehandlere er supre.
Ingen info om overtakelssesdato. Ingen generell info om kundeforhold, hvor jeg kan logge inn for å se forbruk, når faktura forventes å komme mm. Rett og slett slett kundeinfo. Fikk info om overtakelse av LOS, som jeg gikk fra. Som dere sikkert skjønner, er de hyperaktuelle for meg etter endt introtilbud.