Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig og effektiv service, MEN først må man ringe og velge alternativet «bli oppringt». Ordrebekreftelsen gikk raskt, så gikk noen uker uten svar på emailene mine. Egentlig måtte jeg ringe: Kontrakten ble laget med en gang jeg snakket med en konsulent på telefon.
Førsteinntrykket etter bestilling virker bra. Så får vi se hvordan fortsettelsen blir. Skulle meget gjerne ønske at dere hadde en app som gjør at vi enkelt kan følge med på kostnader og strømforbruk!
Vi mottok faktura på 40,000 og pris på 87.5 øre når prisen er på 11 øre, svindel!!!
Hei Sturle, Jeg forstår det som at dette skal være ryddet opp på kundesenteret for et par dager siden. Ta kontakt om det skulle være noe mer.
Enkelt og greit å bytte. Vet ikke noe mer om kundeservice enda, da jeg er fersk kunde.
Hei Linda, Velkommen som kunde! Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe. Kundeservice
Jeg inngikk en 6 mnd avtale (spotpris) med Agva i april i år. Alt fungerte fint. Strømregninga for mai var på kun 180 kr. Men så kom regninga for juni, og ikke bare for juni, men for juli og august også. Regninga var på 8600 kr. På fakturaen var forbruket for juni oppgitt til 3100 kWh, og prisen var 87,50 kWh. Mitt forbruk i juni ifølge Agva min side var på vell 700 kWh. Og plutselig skulle jeg betale forskudd for juli og august med samme kWh pris og stipulert forbruk på 3250 kWh. Jeg ringte selvfølgelig kundeservice, og der fikk jeg en forklaring som jeg faktisk ikke forstod. Men det så nesten ut til at henvendelsen var ventet. For jeg trengte ikke forklare noen ting, men fikk beskjed om at jeg skulle få ny faktura. Var dette en kalkulert handling, eller?
Vennligst ta kontakt med kundeservice så vi får sett på dette snarest. Vennlig hilsen Agva Kundeservice
Flott kundeservice - hjelpsomme - feil på faktura rettes opp med en gang - Flott !
Hei Roger, Takk for hyggelig tilbakemelding. Sommerhilsen fra Agva Kundeservice
Ble lovt negativt påslag i de 6 første mnd. Jeg antok at dette var for godt til å være sant. Fakura kom med negativt påslag slik at agva skyldte meg 120,80 kr. Heldigvis for agva så hadde de diverse utgifter på meg den mnd som havnet på akkurat 120,80 kr. Gikk altså i null på første faktura. Den andre fakturaen jeg fikk hadde ikke noe negativt påslag i det hele tatt, men de hadde fortsatt ca 100 kr i diverse utgifter på meg. Ikke spesielt billig spotpris heller. Jeg byttet fra Agva så fort jeg bare kunne etter dette. STYR UNNA!
Hei Henrik, Når du får negativ pris på fakturaen betyr det at du i tilleg til gratis strøm sparer opp til neste faktura. Det betyr altså at det som du sponses på en måned går til fratrekk på neste faktura. Så vi holder avtalen, ta gjerne kontakt om du vil ha en nærmere forklaring :)