Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg inngikk en 6 mnd avtale (spotpris) med Agva i april i år. Alt fungerte fint. Strømregninga for mai var på kun 180 kr. Men så kom regninga for juni, og ikke bare for juni, men for juli og august også. Regninga var på 8600 kr. På fakturaen var forbruket for juni oppgitt til 3100 kWh, og prisen var 87,50 kWh. Mitt forbruk i juni ifølge Agva min side var på vell 700 kWh. Og plutselig skulle jeg betale forskudd for juli og august med samme kWh pris og stipulert forbruk på 3250 kWh. Jeg ringte selvfølgelig kundeservice, og der fikk jeg en forklaring som jeg faktisk ikke forstod. Men det så nesten ut til at henvendelsen var ventet. For jeg trengte ikke forklare noen ting, men fikk beskjed om at jeg skulle få ny faktura. Var dette en kalkulert handling, eller?
Vennligst ta kontakt med kundeservice så vi får sett på dette snarest. Vennlig hilsen Agva Kundeservice
Flott kundeservice - hjelpsomme - feil på faktura rettes opp med en gang - Flott !
Hei Roger, Takk for hyggelig tilbakemelding. Sommerhilsen fra Agva Kundeservice
Ble lovt negativt påslag i de 6 første mnd. Jeg antok at dette var for godt til å være sant. Fakura kom med negativt påslag slik at agva skyldte meg 120,80 kr. Heldigvis for agva så hadde de diverse utgifter på meg den mnd som havnet på akkurat 120,80 kr. Gikk altså i null på første faktura. Den andre fakturaen jeg fikk hadde ikke noe negativt påslag i det hele tatt, men de hadde fortsatt ca 100 kr i diverse utgifter på meg. Ikke spesielt billig spotpris heller. Jeg byttet fra Agva så fort jeg bare kunne etter dette. STYR UNNA!
Hei Henrik, Når du får negativ pris på fakturaen betyr det at du i tilleg til gratis strøm sparer opp til neste faktura. Det betyr altså at det som du sponses på en måned går til fratrekk på neste faktura. Så vi holder avtalen, ta gjerne kontakt om du vil ha en nærmere forklaring :)
Frarådes på det sterkeste. De bryter ulike regler og svarer ikke når de blir klaget inn til Elklagenemnda.
Hei Irene, Jeg kjenner ikke til det du skriver her. Kan du sende meg en mail på [email protected] så skal jeg se på det.
Har 13.266,- tilgode som ikke blir utbetalt når de lover. Har purret kundeservice 2 ganger og det skjer fortsatt ikke noe. Anbefales IKKE!
Beklager forsinkelsen, Thomas. Alt skal være i orden nå.
Har skiftet strømavtale pga. strømpriser for mitt område. Overgang fra lokal leverandør har gått greit uten at jeg trengte å foreta meg noe spesielt. Ble noe rart med navnet mitt ved registrering og jeg har sendt e-post til kundeservice om dette. Eneste negative er da at jeg aldri fikk en bekreftelse på dette at det forhåpentligvis er ordnet opp i.
Hei Kim, Takk for tilbakemeldingen. Du må gjerne sende meg en mail på [email protected] så skal jeg dobbeltsjekke at rett navn er registrert.
AGVA fakturerte 28øre kwt for mai i en periode vi var garantert -8 øre av spotpris (garantert skriftlig i 6 måneder ved avtale inngåelse). Spotpris var i perioden mai 2020 9,94øre kvt. Altså skulle vi kun faktureres 1,94øre kvt. De har i tillegg fakturert både "spotpris" og "strømpris". Styr unna dette selskapet, ren svindel.
Hei Noura, det er helt korrekt at betingelsene er garantert i 6 måneder. Ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected] så skal jeg dobbeltsjekke fakturaene dine.