Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har byttet over til agva, har ikke hørt noe fra de, bare en bekreftelse på at min ordre er gått gjennom. All info har jeg funnet fram til selv. Jeg avsluttet min avtale med min forje strøm leverandør selv. Har ingen over sikt på hva størm prisen ligger på, eller noe. For det går ikke ann å logge inn på deres hjemme side.... De skulle hatt ein app som du kan sjekke hva strøm prisen er til den tiden på døgnet som du er interessert i. De er sikkert billige, de får jeg jo se når første regningen kommer....
Så billig ut. Men vet ingenting enda. Etter 5 dager... tror d var lett å bytte, hvis det jeg har gjort til nå var alt.
Jeg har mottatt to Sluttavregninger, faktura: 705 og 1001 med begge med gebyr for brudd på bindingstid. Jeg har avtale med dere med strømleveranse fra 13.12.2020 på Fast 3 mnd kr. 4,9 øre kwh. Jeg har ikke avsluttet kontrakten med dere så her har dere gjort en feil, det er kjedelig at en får feil faktura, føler at dere prøver på bedrageri, til sammen har dere fakturert meg kr.1500 for brudd på bindingstid. At dere sender ut to faktura på samme dato betyr at dere ikke har kontroll, ingen kvalitetssikring, håper på at jeg unngår å melde dere til Forbrukerrådet., om nødvendig så gjør jeg det.
Var kunde i 6 mnd og fikk litt betalt for strømmen jeg brukte. Etter 6 mnd skulle det bli en ny og mindre gunstig avtale, men fortsatt bra pris. Pga at de er positive til vindkraft valgte jeg en annen leverandør (Yetz). Agva kom da på banen og ga meg likt pristilbud, men holdningen til vindkraft ble avgjørende.
Svarer aldrig.Jeg har mottatt en faktura på over 1000 kroner selv om jeg har opplyst at jeg ikke ønsker å bli kunde.
Ubrukelig kundeservice som sier jeg startet opp 16.12. Startet ikke før nesten en måned senere. Kundeservice er latterlig ubrukelig og kommer med unnskyldninger om at målepunkt ID ikke er korrekt. Det sa de ingenting om på ca. en måned. Kundeservice gjør absolutt ingen forsøk på å hjelpe. Sinnsykt dårlig. Selv om de er billigst, styr for guds skyld unna!
Inngikk avtale på negativt påslag -13,60øre i 6mnd. Ettersom "forbruker" ikke har opprettet avtalegiro før faktura er mottatt, legger de på fullpris frem til neste faktura + fakturagebyr på kr 59,- Telinet/Agva oppga forventet pris pr kwt på denne avtalen til 10,55øre. De fakturerte derimot 40,09 øre pr/kwt + "miljøgebyr" for faktura på kr 59,- Personen på kundeservice la på når det ble presisert at dette var en uakseptabel praksis, og at det da fristet å bytte over til en annen leverandør.