Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tegnet strøm abonnement i en overgangsperiode for en leilighet. Sa opp avtalen når ny leietager var på plass. Deretter har det vært et mareritt! De fortsetter hele tiden sende e-post med "Velkommen som kunde". Jeg har gjentatte ganger vært i kontakt både på e-post og telefon, men de fortsetter sende meldinger (.. de svarer aldri på e-post). Har nå tatt saken med Forbrukerrådet.
Hurtig å grei skifte til Agva Kraft som strømleverandør.
Bare vært kunde et par uker, god pris men pass på hva som skjer etter bindingstid på gunstig avtale. Kundeservice: Sendt mail til dem før jeg ble kunde og fikk først svar relativt raskt, men har ikke fått svar på siste oppfølgingsspørsmål etter to uker.
Ble nylig kunde, så har ikke så mye å si foreløpig bortsett fra lav pris.
Billigste tilbud derfor valgte vi Agva kraftleverandør
Fikk ikke strøm uten at jeg måtte purre på den! Fikk e-post om at jeg ikke kunne få den valgte avtalen, etter at strømmen var i orden? Ringte inn i dag, fikk snakke med en hyggelig dame, og da ble jeg godt behandlet.. Så, da ble jeg fornøyd tross startvanskene.
Har tidligere byttet tilbake til Haglund pga bedre tilbud.