Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er første gang jeg trenger et strømabonnement, så jeg har ikke nogen andre erfaringer, men opstarten gik let, og jeg har ikke noget at klage på.
Bestilte AGVA i juni, og benyttet meg av angreretten innen 14.dager da huseier hadde annet strømabonnement. I oktober bestilte jeg på nytt strøm fra AGVA, men etter en knapp måned fikk jeg sluttavregning og beskjed om at jeg hadde avbestilt igjen, noe jeg ikke hadde gjort. De er dårlige på å lese datoer på skriftlig kontakt med kundeservice, og nokså påståelige da jeg poengterte at jeg sa opp forrige kundeforhold i juni, men startet nytt i oktober. Enden på visa er at man da har gått en halv måned uten å ha strømleverandør, de har ikke sagt opp avtalen med forrige leverandør og jeg må betale dobbelt så mye for strømmen min.
Godt oppstartstilbud gjorde at jeg ble kunde. Det gikk lett å bytte til Agva kraft. For meg er det en fordel å vite at Agva etterstreber å være miljøvennlig, og dette speiles blant annet i gebyr for papirfaktura osv. Da jeg flyttet, var selskapet unøyaktig med registreringen og startet nytt abonnement på feil dato. Svaret jeg fikk fra kundeservice i etterkant var kort og lite forklarende. Ellers er jeg godt fornøyd og synes Agva leverer strøm til en god pris. Det kunne gjerne vært informert mere/ lettere tilgjengelig om hvordan Agva klarer å være mere miljøvennlig enn konkurrentene.
Rask og hyggelig oppfølging, markedets rimeligste og miljøbevisste
Det eneste som kunne vært smidigere er at man kunne lagt til mer enn en strømmåler i registreringsprosessen, men løste det relativt kjapt med en mail, og kundeservice var raskt på pletten.
De lokker med billige avtaler som forutsetter avtalegiro. Velomstmail angir ingen info om hvordan du skal opprette avtalegiro. Første faktura de sender ut på mail er så lav at de skriver at den skal overføres til neste faktura. Når du mottar neste faktura bruker de et KID nummer som gjør at banken ikke automatisk spør om du vil benytte avtalegiro. Leser du liten skrift i faktura, finner du et annet KID nummer du må bruke for å få opprettet avtalegiro. Faktura med info om dette spesielle KID nummeret mottar du noen få dager før du må ha opprettet avtalegiro. Venter du til fakturafrist med å opprette avtalegiro, hiver de deg over på den dyreste avtalen de har. De lovet å flytte meg tilbake så fort jeg opprettet avtalegiro. Blir spennende å se hva som skjer. En helt utspekulert måte å få folk til glemme å etablere avtalegiro.
Vi vil gjerne at så mange som mulig tegner avtalegiro og efaktura, det gir både mer miljøvennlig og effektiv drift. På bekreftelsesmailen ved bestilling går det ikke ut kid-numrene du viser til, men de går ut i en mail som sendes med en gang vi har fått bekreftet oppstartsdato fra netteier. Kan det være at denne har havnet i ditt spamfilter? Ta gjerne kontakt med kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med.
Dere har et produkt, ( strømmen ),som i kvalitet er helt lik andre levrandørers produkt, men den prisen jeg betaler for den kan variere gjennom året og jeg håper at Dere alltid har den billigste prisen.