Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved oppsigelse av abonnement skulle jeg få tilbakebetalt penger for overfakturering. Denne tilbakebetalingen har, nå 5 måneder senere, ikke skjedd. Dette tross mange henvendelser både på e-post og telefon. Bakgrunnen for forsinkelsen er at de har betalt ut penger til feil konto, dette til tross for at korrekt kontonummer ble formidlet dem og bekreftet mottatt. De sier at de ikke kan betale ut penger på nytt før de har fått første utbetaling tilbake. Denne tilbakebetalingen har jeg ingenting med, og må bare vente på at de får fikset selv. I samtalene med kundeservice under henvendelsene er det imidlertid åpenbart at ingenting har skjedd siden sist jeg ringte. Jeg får altså ikke mine penger fordi de har gjort en feil, som de ikke evner å rydde opp i. Upålitelig og uryddig aktør som ikke kan anbefales til noen.
Jeg byttet til Agva etter å ha sett en kampanje. Kampanjens vilkår, som jeg satte meg nøye inn i, krevde at jeg opprettet avtalegiro og at prisene "kan settes opp med 3 ukers varsel" sitat slutt. Praksisen var jo dermed overraskende, automatisk bytte til et annet dyrt abonnement etter 1 måned. I ettertid har jeg sett sammenligningssider som hvertfall advarer mot dette (bra!). Og selv om jeg hadde en AKTIV avtalegiro lenge før første faktura, klarer de å sende faktura i posten med miljøgebyr?! Svindel med STOR S. Ligg unna!
Avtalegiro og efaktura er ikke det samme. Avtalegiro styrer betalingen, mens efaktura eller epostfaktura gjør at man ikke trenger å printe og å sende fakturaen. Ta kontakt, så hjelper vi deg med elektronisk faktura og stryker gebyret.
Svindel. Bestilte spot men ble etter kort tid flyttet til fastpris uten å bli spurt.
Hei Håkon, vi har ingen slike produkter, så dette må være en misforståelse. Ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg se på det med en gang.
Må si at jeg er sjokkert over at det er mulig å være så uprofesjonell som Agva Kraft. Ble kunde hos dette selskapet for ca. 3-4 måneder siden. I går så ringte det flere ganger på telefonen men når jeg tok telefonen så var det ingen der. Jeg ringte opp nummeret og kom til innkassobyrået Conecto AS (forøvrig et selskap som man kan finne på nett hvis man "googler" litt uten at man direkte blir positivt imponert).Fikk da beskjed om at jeg hadde en sak på meg via Agva Kraft med forfall 17.05.19 som de hadde overtatt. Jeg sa som sant var at jeg ikke hadde mottatt noen faktura fra Agva Kraft og heller ikke noe varsel fra Conecto AS. Dette tok hverken Agva Kraft eller Conecto AS hensyn til så jeg måtte pent betale Conecto AS sitt krav som var det doble av det som regningen opprinnelig lød på. Har dere tenkt å bytte strømleverandør så anbefaler jeg ingen Agva kraft.NB:Jeg er fra dags dato ikke kunde hos Agva kraft lenger. God Helg !
Bestilte strøm i mars og bestilte samtidig avtalegiro. Avtalegiroen gikk greit, men de plusset på miljøgebyr for papirfaktura. Jeg hadde ikke bedt om papirfaktura. Jeg sendte dem en mail og påpekte dette, men uten respons. Ny faktura (avtalegiro) og nytt miljøgebyr. Jeg klaget på nytt og fikk svar at gebyrene skulle trekkes fra på neste regning. Men i stedenfor fratrekk, la de til alle gebyrene på regningen deretter! Jeg har nå gitt dem beskjed om at jeg selv vil redusere juniregningen med gebyrene jeg har betalt for mye. Har ikke fått svar på dette.
Hei Jan, du må bestille efaktura eller epostfaktura for å unngå papirfaktura. Ring kundeservice så hjelper vi deg i gang og stryker gebyret.
Skulle overføre strøm fra ekskone til meg, vårt gamle strømselskap greide ikke det på en lettvint måte så jeg bestemte meg for å bytte strømeleverandør. Byttet til Agva, og i velkomstgave fikk jeg miljøgebyr for papirfaktura. Elendig bisniss å gi det til nye kunder, er jo ikke mulig å velge bort papirfaktura som første faktura. Tenker jeg bytter strømselskap igjen.
Hei Hallvard, i velkomstmailen skal du ha fått oppgitt efaktura- og avtalegiroreferanse for at du skal ha det i god tid før første faktura. Du må gjerne ringe oss, så hjelper vi deg i gang og stryker miljøgebyret.
Som flere skriver har det vært problem med fakturering. Tok lang tid før første faktura som derfor ble gedigen, greit nok. I mai mottok jeg ingen faktura og ingen purringer. I juni fikk jeg faktura som normalt og regnet da med at det var for hele perioden i mai også. I juli kommer plutselig inkassovarsel med trussel om å stenge av strømmen pga manglende betalt regning i mai. Elendig! Jeg bytter umiddelbart!