Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva Kraft var det rimeligste alternativet og det var enkelt å få de som ny leverandør. Min Side var enkel å bruke og ga den informasjonen jeg trenger.
Hei Jan, Takk for hyggelig og nyttig tilbakemelding! Vennlig hilsen Agva Kraft - Kundeservice
Fremstår som rent lureri, med endring av avtalevilkår i løpet av de første to ukene uten varsling, og ingen svar fra kundeservice angående dette. Da jeg byttet som følge av endrete avtalevilkår og manglende svar fra kundeservice, kom det en epost hvor de tilbød 250 kr rabatt hvis jeg likevel ble værende som kunde. Svindel og uproff oppførsel fra start til slutt. Bruker skitne triks til å holde seg på toppen av prissammenligningstjenester, og fremstår gjennomført uproft og lite tillitsvekkende. “Min side” hadde lite informasjon og funksjoner i forhold til andre selskaper jeg har prøvd. oppleves som at de har brukt minst mulig penger på siden og vil gi kunder minst mulig innsyn i avtalen sin og fakturering, for at de lettere skal la seg bli lurt. Jeg ble bedt om å skrive omtale før avtalen var kommet ordentlig i gang og jeg dermed ikke hadde andre erfaringer enn utlovd avtalepris, med løfte om å bli med i trekning om premie dersom man skrev omtalen innen en kort tidsfrist. Regner med det er grunnen til de mange positive omtalene de har på sider som bytt.no.
Hei, Fint du sier fra, slike tilbakemeldinger tar vi alvorlig. Det skal ikke forekomme endringer uten varsling, så veldig fint om du kan sende meg en mail på [email protected] så jeg kan sjekke om noe har gått galt.
Skulle hjelpe min mor med å bytte til agva. De bekrefter at bytte var gjort. Men etter noen uker får mamma regning fra gamle strømleverandøren. De sier de skal sjekke opp og svare meg på mail. Hørte ingenting så byttet til et annet mer seriøst selskap.
Det hender et bytte blir forsinket hvis det for eksempel mangler opplysninger. Send meg gjerne en mail direkte på [email protected] så skal jeg sjekke det.
Etter at eg valgte å skifte leverandør da Agva prisen gjekk opp, ringer dei og gir meg et tilbud som en heldig "uttrukket" person. Tilbudet kan ikke formidles per epost og må aksepteres umiddelbart. Syns det lukter svindel.
Vi har tatt det opp internt og alle er enige om at dette ikke er ok kommunikasjonsform. Takk for tilbakemeldingen!
Jeg har betalt strømregningen, men KID kom ikke med grunnet et bankbytte. Jeg har nå havnet i et inkassomareritt til tross for at jeg har sendt bekreftelse fra banken flere ganger på at det er betalt. Har ringt dem flere ganger, men de jeg får tak i på kundeservice kan ikke hjelpe, og de oppfører seg i tillegg særdeles dårlig og nedlatende. Aldri vært borti lignende, styr unna.
Hei Ingrid, Dette var en kjedelig sak, men så vidt jeg har fått beskjed om ble det ordnet opp i umiddelbart etter at vi ble gjort oppmerksom på feilen. Ta gjerne kontakt direkte med meg på [email protected] om det fortsatt skulle være noe som ikke er ordnet opp i. Vennlig hilsen Kundeservice
Agva sender spørreundersøkelse der jeg skal si min mening om Agva og gi karakter(1-5), før jeg i det hele tatt har tatt i bruk agva som kraftleverandør. Det er useriøst og jeg kjenner at det irriterer meg litt. Hvis de vil ha reelle tilbakemeldinger fra kundene, så må de i det minste la kundene få anledning til å erfare noe! Jeg ville derfor ikke stolt på den ratingen som folk har gitt Agva. Antar at mange av de som svarer er superfornøyde, fordi de kun har fått anledning til å bestille, og det er jo ikke spesielt vanskelig hos noen leverandører.
Vi inviterer kunder i ulike faser av kundeforholdet til å skrive tilbakemeldinger. Bestillingsfasen er ekstra viktig å få tilbakemeldinger på fordi vi er opptatt av at kunder skal ha en smidig start på kundeforholdet.
Billigst i mediatester og problemfri abonnements overførsel
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er godt fornøyd!