Strøm

Agva Kraft omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Middels
4
av 19 innen
strømselskap
51%
anbefaler
Agva Kraft

"Mine to siste regninger har 5 doblet seg"

Omtale om Agva Kraft skrevet av Linda J for 11.12.2017 14.06

Agva Kraft har totalt 838 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mine to siste regninger har 5 doblet seg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Regningene har gått i været. Ser på samme periode som i fjor, og fortsatt er de da 4-5 doblet. Prøver å ringe Agva Kraft, men vanskelig å få svar. De sier en skal taste 0 for å bli ringt tilbake, men denne servicen virker ikke. De har heller ikke tilbud om Min side slik en kan se hva som har skjedd med strømforbruket. Nå skifter jeg leverandør om de ikke har en god forklaring. Om de svarer telefonen da.

Bytt.no
"Mine to siste regninger har 5 doblet seg" skrev Linda J om Agva Kraft

Har du en tilsvarende erfaring med Agva Kraft?
Gjør som Linda J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Agva Kraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
"Burde hatt 'Min side' og mulighet til å følge forbruket sitt"

Burde hatt "Min side" og mulighet til å følge forbruket sitt, lese fakturaer osv.

Leonardo F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Trenger 'min side'"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fornybar energi er bra. Billige priser er bra. Men kundene burde kunne logge inn til "min side" slik at man kunne sjekke fakturaer og strømforbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Villedende markedsføring"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde bestilt strøm fra Agva og bedt om at faktura skulle sendes meg på e-post. Fikk mail om at jeg måtte opprette e-faktura men dette ønsker ikke jeg. I sin markedsføring bl.a. Gjennom Elskling kommer det klart frem at de tilbyr faktura på e-post. Jeg ringte Agva og fikk da en dame på tråden som sier de ikke har mulighet for å sende faktura på e-post men at jeg må betale et miljøgebyr hvis de må sende fakturaen i vanlig post. Jeg sa da at de isåfall drev med villedende markedsføring og henviste til info bl.a. På Elskling - damen ble sint og sa at da kunne jeg bare glemme avtalen hos dem og så la hun på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service, grov overfakturering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet har satt meg opp på en forskuddsbetalingsavtale uten at jeg var klar over dette.
Tok litt tid før jeg forsto dette og oppdaget at de overfakturerte grovt. Når jeg oppdaget dette hadde jeg nesten 20000,- kr. tilgode som sto hos de. Har nå holdt på i flere måneder for å få mine penger utbetalt igjen. De har lovet å gjøre det flere ganger uten at det har skjedd noe. De har konkurransedyktige priser, men anbefaler på det sterkeste å finne en annen leverandør.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10.23
Hei Terje,

Dette hørtes rart ut, jeg vil gjerne ta en titt på saken din.
Om du har penger til gode skal det selvfølgelig utbetales med en gang.

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Agva Kraft har totalt 838 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no