Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva endret min avtale uten at jeg ble underrettet, fra en spot avtale til Agva Innkjøp som ikke er omtalt på selskapets side - og som selvsagt er mindre gunstig for kunden. Jeg forstår nå fra andres erfaring at dette er vanlig praksis i Agva.
Agva prøvde å fakturere meg for en strømpris som var 4 ganger så høy som fastprisavtalen min. Etter å ha klaget fikk jeg ny faktura som var ca 24 ganger dyrere enn fastprisavtalen min. Noe må være galt med systemene deres når de feilfakturerer enormt mye høyere enn hva avtalen tilsier.
Kommer frem på telefonen, alltid hyggelig og møterommene. Selvfølgelig kan strømmen bli rimeligere....
Hei Bjørg, Hyggelig å høre! Akkurat nå er innkjøpsprisene veldig høye for hele bransjen pga kaldværet, men det ser ut at det allerede neste måned vil bli bedre. Mvh Agva Kundeservice
Fikk ikke avtalen vi bestilte. Fikk avtalen endret ved flere anledninger uten beskjed. Fikk annen pris enn avtalt. Lang ventetid og ingen hjelp fra kundeservice. Har nå byttet. Styr unna.
Inngikk en spotprisavtale avtale med negativt påslag. Fikk plutselig en purring på en regning som vi ikke hadde fått. Var i kontakt med kundeservice og fikk beskjed om at det var feil og regningen var bare å kaste. Neste vi fikk var brev fra inkassobyrået de bruker. Betalte den dessverre for å være sikker på å få det stoppet. Kundeservice slettet den selvfølgelig, men de betalte aldri gebyret tilbake.
Driver med lokkepriser og følger en ikke med så blir det fort dyrt! Påslag kommer på løpende bånd! Når jeg byttet så hadde jeg 33 strømselskapet som var billigere en den spot avtalen jeg hadde med Agva Kraft!
Prøvd å kontakte kundeservice på telefonen, flere ganger over noen timer. Ingen tar telefonen og ringer ikke tilbake - skjerpings