Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er en ny kunde og har kort erfaring med Agva, men prosessen og informasjonen i forbindelse med tegning av abonnementet har vært meget bra.
Fint at prosessen har vært bra, da har vi fått en god start :)
Har ikke vært kunde tidligere, har liten og ingen erfaring med Agva.
Først og fremst et utmerket introduksjonstilbud med negativt påslag, men også rask og god kundeoppfølging.
Fikk telefon, skulle bytte over til dem da jeg fikk bla 2 gratis måneder med strøm fra dem og en god avtale. Men etter det hørte jeg ikke noe mer. Prøvde å skrive til dem på facebook, men de hoppet like godt rett over mitt innlegg, svarte overstående og understående. De hadde en postitiv tilbakemelding, jeg skrev jo tross alt " lurer på når mitt strøm abb begynner. ble ringt av dere 21.04 men enda ikke hørt noe fra dere"
Hei Kristoffer, Send meg en mail på [email protected] , så skal jeg sjekke hva som har skjedd.
Agva beviser at miljøvennlig ikke betyr dyrt, heller tvertimot!
Hei Ian, Hyggelig å høre! Vi legger vekt på at både kundeservice, pris og miljøhensyn skal ivaretas. Agva Kundeservice
Denne avtalen er foreløpig billigst for min forbruk.
Hei Cristina, Godt å høre, håper du fortsetter å spare masse penger!
Litt fleipete sagt, så lyser det på samme måte hjemme hos meg som før jeg byttet til Agva Kraft/Telinet. Da jeg er en av de som følger med på strømleverandørmarkedet og deres priser, fant jeg ut at Telinet/Agva er den mest fordelaktige strømleverandøren for meg de neste 6 månedene. Jeg har intet å utsette på håndteringen av byttet og hvordan jeg har blitt informert underveis.
Hei, Ja, vi kan nok ikke gjøre noe fra eller til med hvordan det lyser hos deg. Men regningen og ditt bidrag til miljøet er definitivt innenfor vårt domene :) Agva Kundeservice