Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å bytte til en billig strømavtale. Det er alltid viktig å holde seg oppdatert på hva som er billig og ikke.
Bedre prisoverslag og lett å finne avtaler som passer for meg
Har opplevd helt utrolig dårlig kundebehandling hos Agva, og kan ikke anbefale selskapet til noen. I tillegg er informasjon om at selskapet benytter seg av strøm fra vindkraft skjult fra siden deres. Utbygging og rasering av urørt natur slik vindturbinene gjør nødvendig, er ifølge FN den største trusselen med tanke på CO2-utslipp vi står overfor, og gir ikke akkurat grunnlag for å påstå at en har en grønn profil, slik Agva gjør.
Agva klarte ikke å oppdatere adressen vår før etter tre forsøk. Etter at vi fikk opprettet efaktura, sender de fortsatt regning på null kroner i posten hver måned. Det er jo helt meningsløst. De sier også at strømmen de leverer er grønn. Det stemmer ikke. Ingen kraftselskap i Norge kan levere 100 % grønn strøm. Det er flott at noen av dem jobber mot å nå det målet, men det er ennå ikke nådd. Da blir det helt feil å påstå at man er grønn. Og nå kom prikken over i-en: Forbrukerrådet har avslørt at de driver med prisjuks. Nok er nok - i går bytta vi til Tibber. De har i det minste litt mer fungerende digitale løsninger, og de står ikke på lista til Forbrukerrådet. Skal bli spennende å få den winback-telefonen fra Agva...
Ny kunde så vet lite foreløpig. Men fram til nå virker det som om dere har ting på stell.
God informasjon rundt strømbrytte. Ingen utfordringer med overgang til ny leverandør.
Hei Lloyd, Velkommen som kunde, og ta gjerne kontakt om det skulle være noe vi kan hjelpe til med. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft
Ikke vært en kunde lenge, og ikke fått ennå en faktura. Men det som de lover ser lovende ut.
Hei Sigurbergur, Vi skal holde det vi lover, ta gjerne kontakt om du trenger hjelp til for eksempel å opprette efaktura eller avtalegiro. Kundeservice, Agva Kraft