Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk et gebyr på en faktura lenge etterpå som plutselig endet hos namsmannen, ingen beskjeder på sms, Mail, post, eller annet.. opplever de gjør det bak ryggen for å få mest mulig kickback fra deres samarbeidspartner på pengeinnkreving.. Opplever kundesenteret ikke tar kundene sine på alvor etter jeg tok opp dette... Jeg gidder ikke å bruke unødvendig tid og penger på dette selskapet så skal bytte
Jeg har blitt ringt opp med beskjed: «Hei, jeg vil informere om at du er blant de få videre i vår konkurranse ...» Etter en lengre prat med vedkommende, utspørring om denne «konkurransen», fant jeg ut, og fikk motvillig ut av vedkommende - at dette var svindel og tøv som de brukte for å selge inn strømproduktet sitt. Jeg ble IKKE kunde, og vil ALDRI tørre å velge Agva.
Tro ikke at du får den avtalen du ber om den blir endret så fort at du ikke rekker å sukke en gang. Føler meg svindlet. Jeg inngikk avtale om negativt på slag i 6 mnd dette ble endret like fort som avtalen var inngått . Kundeservice kan ikke gjøre noe eller forklare hvorfor. 🤬🤬🤬🤬
Svært lite behjelpelig og utrivelig service. I forsøk på å opprette avtale reagerte jeg på dette, og kundeservice la da på midt i en setning. Markedet er presset såpass at man kan fint ta en annen rimelig leverandør fra listen.
Med så varierende priser som det er nå, så er det deilig å vite at vi har bundet den relativt lavt i 3 mnd. Savner dog en app som man kan se forbruk og slike ting.
Vennlige og dyktige medarbeidere som dere har, hyggelig å ha en samtale med dem.
Fått flere inkassovarsler/saker som følge av feil hos Agva. Var rot fra første stund. Bestilte til 2 boenheter, men kun den ene gikk gjennom, selv om jeg hadde fått bekreftelse på begge.