Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med så varierende priser som det er nå, så er det deilig å vite at vi har bundet den relativt lavt i 3 mnd. Savner dog en app som man kan se forbruk og slike ting.
Vennlige og dyktige medarbeidere som dere har, hyggelig å ha en samtale med dem.
Fått flere inkassovarsler/saker som følge av feil hos Agva. Var rot fra første stund. Bestilte til 2 boenheter, men kun den ene gikk gjennom, selv om jeg hadde fått bekreftelse på begge.
Jeg byttet til Agva fra Hafslund, og det merkes på fakturaen. Bare synd at de ikke har linjeleie. For Hafslund suger blod uansett. Hadde dem i mange år før jeg byttet. Har i hvertfall mindre strøm regninger enn det jeg hadde før. En kollega sa at han hadde Fjordkraft som hadde nesten 1kr kilowatt og fikk Mega regning i desember. Da jeg sjekka min så lå den på ca 40 øre per kw. 2500 kw ga meg strømregning på litt over 900kr. Pluss nettleie som mafia fra Elvia på kr 1300. Tilsaman 2200 kr. Resten kan dere regne ut selv. Går for Agva så lenge det ikke kommer noen som slår dem. Når jeg byttet hadde jeg ingen problemer og det er hyggelig kundeservice. Anbefales på sterkeste.
Bare jeg får lys i pæra, varme i huset, varm dusj og kokte poteter. Alt dette til en rimelig penge. Utover det tenker jeg ikke nå spesielt.
Byttet til Agva fordi prisene hos elskling.no og liknende sider var veldig bra. Gikk også rett inn på agva.no for å sjekke prisene og her var det faktisk bedre priser å få enn på sammenligningssidene, men myyye leting og finlesing av vilkår måtte til. Utrolig mange avtaler å velge mellom som nesten er helt like. Byttet strøm for to boliger, den ene gjennom elskling.no, den andre gjennom agva.no. Ingen bekreftelse fra Agva på mottatt bestilling da jeg bestilte gjennom elskling.no. Sendte mail til kundeservice som sa jeg ville få en velkomstmail som ikke har dukket opp. Tok to til tre uker før byttene var gjennomført. Nettsidene er enkle og forståelige. Grei oversikt over forbruk, faktura og avtale. Synest det er litt merkelig at ikke e-post-faktura er valgt som standard fra start, det må man inn og endre på selv, ellers får man et miljøgebyr på papirfaktura. Relativt lang ventetid på svar fra kundeservice hvis man tar kontakt gjennom nettsidens kontaktskjema/mail. Det ene abonnementet har prisgaranti på negativt påslag, det andre er et abonnement som kan endres med to ukers varsel. Krysser fingrene for at prisene holder seg lave. Utenom oppstartsproblemene, mener jeg de tilbyr et konkurransedyktig miljøvennlig produkt.
Snabbt og fint overtagande fra annat strømbolag. Ærliga svar på mina spørsmål. Kanske kan deres informasjon vara litt bedre; kan missa något om man ær uerfaren i att byta strømbolag Ej någon månadskostnad ! Men påslaget ær viktigt; det får inte vara før høgt; klart avgørande !