Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig og hjelpsom kundeservice Konsepter som er lette å forstå Enkelt og fint sted å være kunde
Hei Kenneth, Så bra at vi har lykkes både med kundeservice og enkelhet :) Hilsen oss på Kundeservice
Første gangen i mitt liv hvor jeg har opplevd å bli skjelt ut av kundeservice, avbrutt i forklaringene mine og hvor kundebehandler har avsluttet med "jeg driter i deg" og legger på. I mangel av bedre ordforråd antar jeg. Jeg prøvde å ringe igjen for å si min mening om språkbruken hennes. Hun la på igjen. Selve saken har ordnet seg og det setter jeg pris på. Behandlingen jeg fikk går jeg videre med, og det er kundebehandler kjent med.
Hei Marita, dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være. Veldig fint om du kan sende meg en mail på [email protected] så jeg kan følge opp dette.
Bare lureri / lokkepriser. Setter deg rett på den dyreste avtalen dei har som ikkje er konkuransedyktig etter 1.mnd.
Jeg forstår det slik at du har tegnet en kampanjeavtale der vi har sponset strømmen din. Det er ingen bindingstid, så bare ta kontakt, så kan vi sammen finne et produkt som passer ditt forbruksmønster.
De sender bare en kopi av avtalen hver gang man lurer på noe. Og årsavgiften kan man se langt etter å få delvis refundert dersom man sier opp før ett år. Kjeltringer.
Billig strøm og god services. Enkel å skift til. Fornybar strøm.
For en herlig tilbakemelding, det er nettopp kundeservice, pris og miljø vi ønsker å bli assosiert med! Ta gjerne kontakt om vi kan hjelpe med noe. Hilsen Agva Kundeservice
De vil ikke rette opp feil. De har endret avtaler uten varsel, og bruker feil priser, også tilbake i tid. Veldig dårlig kundeservice.
Hei, Vi gjør helt sikkert feil av og til, men det prøver vi for all del å rette opp. Med kun ditt fornavn vet jeg ikke hva dette gjelder, men om du skriver en mail til meg på [email protected] så tipper jeg vi raskt kan få ordnet det.
I utgangspunktet var prisen bra. Nå betaler jeg plutselig det dobbelte uten forvarsel, var tilfeldig at jeg oppdaget det, og det er så vanskelig å finne igjen avtalevilkår på nettsiden at jeg måtte kontakte dem for å få vite hva de tok av meg i påslag.