Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
AKRAFT
2.3
115 verifiserte omtaler
AKRAFT har opphørt
Dersom du ønsker å lese omtaler eller dele egne erfaringer om andre strømselskaper, gå til strømselskaper på Bytt.no..

AKRAFT omtaler og erfaringer

Ingen trend

AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
115 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
AKRAFT trenger minimum 10 omtaler.
30%
Middels
30% anbefaler AKRAFT
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 115 omtaler om AKRAFT

FILTRER OMTALER
27
6
2
9
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om AKRAFT
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tvilsomme metoder med hyring av ny kunder og elendig kundeservice

Omtale av  Felix

Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene. Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden. De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.

Svar fra AKRAFT
29.01.2018 08:57

Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en epost, så skal vi svare deg på det du lurer på. Årsforbruket får vi inn fra kundens netteier, så om noe er uklart angående årsforbruket anbefaler jeg å kontakte netteier. Mvh Akraft

Nyttig (5)

Oppsigelsesgebyr ved endring til ny, tidligere leverandør. UHØRT!

Omtale av  Arild T

Har 2 måleradresser og derav 2 x 800 kr i oppsigelsesgebyr. Særdeles dårlig kundebehandling.

Svar fra AKRAFT
22.01.2018 09:24

Hei! Om du har en bindende avtale eller en kampanje, vil du bli belastet med oppigelsesgebyr dersom du sier opp avtalen før bindingstid/kampanjeperiode er over. Det er ikke uvanlig med bindingstid på kampanjeperioder eller fastprisavtaler. Send oss gjerne en epost til [email protected], om vi kan hjelpe deg med noe. Dette står det også informert om i avtalevilkår, på hjemmesiden hvor du bestiller, eller i SMS-bekreftelsen du må svare OK på fra selger. Mvh AKRAFT

Nyttig (0)

Ingen gebyr sa selgeren!

Omtale av  Misførnøyd

Mens jeg hadde han på tlf, søkte jeg opp Akraft, de hadde bruddgebyr. Han sa det ikke var noen gebyr, men da kom han fram til at de også måtte tjene penger. Så la han på!

Svar fra AKRAFT
19.01.2018 13:24

Hei! Vi beklager den opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Dette er ikke greit og vi ønsker å ta dette videre til selgeren det gjelder. Send oss gjerne en epost med mer informasjon. Mvh AKRAFT

Nyttig (6)

Svindel!

Omtale av  Eirik

Ble oppringt av skrift med tilbud om strøm for 299,- i mnd i 2 mnd. Hvis jeg brukte under 38000kwh i året. Det viste seg etterhvert at jeg brukte 38200kwh. Dette viste de selvfølgelig på forhånd, men dum som jeg var så slukte jeg tilbudet. STYR UNNA!!!

Svar fra AKRAFT
18.01.2018 14:54

Hei! Vi har en grense på 35000kWh i året, dette sto også i SMS-en du fikk tilsendt fra selger. Jeg beklager om selger har feilinformert deg her, men det er det som står i SMS-en som er gjeldende og det er SMS-en du har bekreftet. Angående forbruket ditt, får vi ikke informasjon om det fra din netteier før din avtale er aktiv. Mer informasjon om dette finner du i våre avtalevilkår. Mvh AKRAFT

Nyttig (5)

Elendig kundebehandling ved avslutning av abonnement

Omtale av  Erik

Godtok tilbud fra Akraft etter vi ble lovet billigere strøm enn det vi hadde. Etter første regning viste dette seg å ikke stemme. Vi avsluttet abonnement innen 14 dagers frist som skulle gjøre det kostnadsfritt, noe det definitivt ikke ble. Vært i kontakt med kundeservice ved 4 anledninger og fått 4 separate giroer og purringer. For hver giro har vi ringt kundeservice, forklart dem hva som har skjedd, fått fjernet purregebyr og fått beskjed om å betale en sluttregning. Regning blir betalt- og likevell kommer det purring og varsel om inkasso 3 uker senere. Akraft fremstår som et særdeles useriøst firma og jeg kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre igjen.

Svar fra AKRAFT
18.01.2018 14:53

Hei! Vi beklager det du har opplevd, vi ønsker å sjekke opp saken. Fint om du kan sende oss en epost med kundenummer, slik at vi kan se hva som har skjedd her. Mvh AKRAFT

Nyttig (8)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forferdelig og ansvarsfrasigelse

Omtale av  Mahmude

Har gått over til Akraft med ønske om billigere og ryddigere strøm faktura som de lover. Etter jeg går over til dem for jeg 20.000 kr faktura fra Hafslund og forrige strøm leverandør pga uerfaren og uprofesjonell person fra Akraft. Han jobber i strøm bransje og leser strømmåler så feil at han tar med en siffer mer enn det skal som resulterer med mye telefon tid, mange fakturaer og at på flere ganger jeg avslutter med Akraft for jeg tre faktura fra dem. Og med inkasso i tillegg. Så er du klok hold deg absolutt fra Akraft. Livet ble ikke ryddigere, billigere og lettere som de lovet men rent en stor trøbbel som jeg enda strever med å rydde opp i tre måneder.

Svar fra AKRAFT
16.01.2018 14:14

Hei! Vi i Akraft har ingenting å gjøre med faktura som du får fra din netteier. Vi får all informasjon fra netteier og det er den infromasjonen vi må forholde oss til. Om det er noe feil i måleravlesningen vil dette rette seg ut da vi får inn en reell målerstand. Ta gjerne kontakt på kundeservice [email protected], så hjelper vi deg. Mvh AKRAFT

Nyttig (2)

AKraft lurte meg

Omtale av  Asma H

De ringte på døra å anbefalte meg å bytte til deres leverandør. De sa at jeg må bare betale en fast beløp hver måned med 12 måneds bindnings avtale. Jeg må ikke tenke på strømbruk, jeg kan bruke så mye strøm jeg har behov for hele året. Men etter 9 måneder fikk jeg en epost fra AKraft at jeg nesten har brukt alt strøm som inkluderer i avtalen og jeg må kjøpe tillegs pakke for å ungå gebyr. Jeg måtte kjøpe en pakke som kostet 2500 kr. Hvis de hadde sagt til meg i starten at jeg måtte betale ekstra hvis jeg bruker mer enn 10000 KW, jeg kunne tenke meg om å bytte til dem. Kanskje jeg skulle si nei. Jeg ble lurt av AKraft. Jeg vil aldri (aldri) bruke AKraft etter slutten av min bindningstid.

Svar fra AKRAFT
04.01.2018 08:50

Hei! Beklager om selger ikke har informert deg slik han skulle. Med Full Ctrl abonnementet er det en fordel att pakken du har passer ditt årsforbruk, ellers vil det ikke være en god avtale. Beklager virkelig dette. Selgerene vil få beskjed! Mvh AKRAFT

Nyttig (4)
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til AKRAFT mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR