Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
AKRAFT
2.3
115 verifiserte omtaler
AKRAFT har opphørt
Dersom du ønsker å lese omtaler eller dele egne erfaringer om andre strømselskaper, gå til strømselskaper på Bytt.no..

AKRAFT omtaler og erfaringer

Ingen trend

AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
115 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
AKRAFT trenger minimum 10 omtaler.
30%
Middels
30% anbefaler AKRAFT
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 115 omtaler om AKRAFT

FILTRER OMTALER
27
6
2
9
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om AKRAFT
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel!

Omtale av  Eirik

Ble oppringt av skrift med tilbud om strøm for 299,- i mnd i 2 mnd. Hvis jeg brukte under 38000kwh i året. Det viste seg etterhvert at jeg brukte 38200kwh. Dette viste de selvfølgelig på forhånd, men dum som jeg var så slukte jeg tilbudet. STYR UNNA!!!

Svar fra AKRAFT
18.01.2018 14:54

Hei! Vi har en grense på 35000kWh i året, dette sto også i SMS-en du fikk tilsendt fra selger. Jeg beklager om selger har feilinformert deg her, men det er det som står i SMS-en som er gjeldende og det er SMS-en du har bekreftet. Angående forbruket ditt, får vi ikke informasjon om det fra din netteier før din avtale er aktiv. Mer informasjon om dette finner du i våre avtalevilkår. Mvh AKRAFT

Nyttig (5)

Elendig kundebehandling ved avslutning av abonnement

Omtale av  Erik

Godtok tilbud fra Akraft etter vi ble lovet billigere strøm enn det vi hadde. Etter første regning viste dette seg å ikke stemme. Vi avsluttet abonnement innen 14 dagers frist som skulle gjøre det kostnadsfritt, noe det definitivt ikke ble. Vært i kontakt med kundeservice ved 4 anledninger og fått 4 separate giroer og purringer. For hver giro har vi ringt kundeservice, forklart dem hva som har skjedd, fått fjernet purregebyr og fått beskjed om å betale en sluttregning. Regning blir betalt- og likevell kommer det purring og varsel om inkasso 3 uker senere. Akraft fremstår som et særdeles useriøst firma og jeg kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre igjen.

Svar fra AKRAFT
18.01.2018 14:53

Hei! Vi beklager det du har opplevd, vi ønsker å sjekke opp saken. Fint om du kan sende oss en epost med kundenummer, slik at vi kan se hva som har skjedd her. Mvh AKRAFT

Nyttig (8)

Forferdelig og ansvarsfrasigelse

Omtale av  Mahmude

Har gått over til Akraft med ønske om billigere og ryddigere strøm faktura som de lover. Etter jeg går over til dem for jeg 20.000 kr faktura fra Hafslund og forrige strøm leverandør pga uerfaren og uprofesjonell person fra Akraft. Han jobber i strøm bransje og leser strømmåler så feil at han tar med en siffer mer enn det skal som resulterer med mye telefon tid, mange fakturaer og at på flere ganger jeg avslutter med Akraft for jeg tre faktura fra dem. Og med inkasso i tillegg. Så er du klok hold deg absolutt fra Akraft. Livet ble ikke ryddigere, billigere og lettere som de lovet men rent en stor trøbbel som jeg enda strever med å rydde opp i tre måneder.

Svar fra AKRAFT
16.01.2018 14:14

Hei! Vi i Akraft har ingenting å gjøre med faktura som du får fra din netteier. Vi får all informasjon fra netteier og det er den infromasjonen vi må forholde oss til. Om det er noe feil i måleravlesningen vil dette rette seg ut da vi får inn en reell målerstand. Ta gjerne kontakt på kundeservice [email protected], så hjelper vi deg. Mvh AKRAFT

Nyttig (2)

AKraft lurte meg

Omtale av  Asma H

De ringte på døra å anbefalte meg å bytte til deres leverandør. De sa at jeg må bare betale en fast beløp hver måned med 12 måneds bindnings avtale. Jeg må ikke tenke på strømbruk, jeg kan bruke så mye strøm jeg har behov for hele året. Men etter 9 måneder fikk jeg en epost fra AKraft at jeg nesten har brukt alt strøm som inkluderer i avtalen og jeg må kjøpe tillegs pakke for å ungå gebyr. Jeg måtte kjøpe en pakke som kostet 2500 kr. Hvis de hadde sagt til meg i starten at jeg måtte betale ekstra hvis jeg bruker mer enn 10000 KW, jeg kunne tenke meg om å bytte til dem. Kanskje jeg skulle si nei. Jeg ble lurt av AKraft. Jeg vil aldri (aldri) bruke AKraft etter slutten av min bindningstid.

Svar fra AKRAFT
04.01.2018 08:50

Hei! Beklager om selger ikke har informert deg slik han skulle. Med Full Ctrl abonnementet er det en fordel att pakken du har passer ditt årsforbruk, ellers vil det ikke være en god avtale. Beklager virkelig dette. Selgerene vil få beskjed! Mvh AKRAFT

Nyttig (4)

Trygghet, tilfredshet og økonomisk forsvarlig

Omtale av  Nina

Ble tilbudt prøvestrøm til en billig penge (199, - per måned) Utrolig billig! Ingen bindingstid. De sjekker hvor nye strøm man bruker i gjennomsnitt for å regne ut hvilken pakke man bør gå for etter prøveperioden. Man får et tilbud som man kan takke ja til, eller nei. Noen klager på skjulte bruddgebyr og lignende. Da bør de forhøre seg og lese gjennom skikkelig før de inngår avtaler. Jeg spurte det jeg trengte før jeg inngikk avtalen. Fornøyd med pakken, har billigere strøm enn noensinne.

Svar fra AKRAFT
20.12.2017 11:16

Hei Nina! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT

Nyttig (5)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

ATTER EN GANG!!!!!

Omtale av  Stig J

Har hatt en meget ubehagelig episode med tidenes mest frekke telefonselger fra Akraft. Var etter det i kontakt med kundesenteret, som lovte at jeg ALDRI skulle bli kontaktet igjen. Så ringer de idag igjen, kun noen måneder etterpå. Selger er frekk, og forteller meg at jeg ikke har grunn til å bli sur, når han ikke gir seg. Dette er et selskap som tydeligvis IKKE tar hverken kunder eller folk på alvor så atter en gang: STYR UNNE DETTE SELSKAPET.

Nyttig (6)

Mulig den dårligste kunde opplevelse

Omtale av  Svein

Bra er, finnes ikke et problem med å bli kunde. Det resterende er en tragedie. Ingen billig strøm. Umulig å si opp etter bindingstid. Kundeservice, jeg tror de selv undres om hva det er.

Svar fra AKRAFT
18.12.2017 11:48

Hei! Send oss gjerne en epost til [email protected], så ser vi på avtalen din. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh AKRAFT

Nyttig (2)
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til AKRAFT mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR