AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har gått over til Akraft med ønske om billigere og ryddigere strøm faktura som de lover. Etter jeg går over til dem for jeg 20.000 kr faktura fra Hafslund og forrige strøm leverandør pga uerfaren og uprofesjonell person fra Akraft. Han jobber i strøm bransje og leser strømmåler så feil at han tar med en siffer mer enn det skal som resulterer med mye telefon tid, mange fakturaer og at på flere ganger jeg avslutter med Akraft for jeg tre faktura fra dem. Og med inkasso i tillegg. Så er du klok hold deg absolutt fra Akraft. Livet ble ikke ryddigere, billigere og lettere som de lovet men rent en stor trøbbel som jeg enda strever med å rydde opp i tre måneder.
Hei! Vi i Akraft har ingenting å gjøre med faktura som du får fra din netteier. Vi får all informasjon fra netteier og det er den infromasjonen vi må forholde oss til. Om det er noe feil i måleravlesningen vil dette rette seg ut da vi får inn en reell målerstand. Ta gjerne kontakt på kundeservice [email protected], så hjelper vi deg. Mvh AKRAFT
De ringte på døra å anbefalte meg å bytte til deres leverandør. De sa at jeg må bare betale en fast beløp hver måned med 12 måneds bindnings avtale. Jeg må ikke tenke på strømbruk, jeg kan bruke så mye strøm jeg har behov for hele året. Men etter 9 måneder fikk jeg en epost fra AKraft at jeg nesten har brukt alt strøm som inkluderer i avtalen og jeg må kjøpe tillegs pakke for å ungå gebyr. Jeg måtte kjøpe en pakke som kostet 2500 kr. Hvis de hadde sagt til meg i starten at jeg måtte betale ekstra hvis jeg bruker mer enn 10000 KW, jeg kunne tenke meg om å bytte til dem. Kanskje jeg skulle si nei. Jeg ble lurt av AKraft. Jeg vil aldri (aldri) bruke AKraft etter slutten av min bindningstid.
Hei! Beklager om selger ikke har informert deg slik han skulle. Med Full Ctrl abonnementet er det en fordel att pakken du har passer ditt årsforbruk, ellers vil det ikke være en god avtale. Beklager virkelig dette. Selgerene vil få beskjed! Mvh AKRAFT
Ble tilbudt prøvestrøm til en billig penge (199, - per måned) Utrolig billig! Ingen bindingstid. De sjekker hvor nye strøm man bruker i gjennomsnitt for å regne ut hvilken pakke man bør gå for etter prøveperioden. Man får et tilbud som man kan takke ja til, eller nei. Noen klager på skjulte bruddgebyr og lignende. Da bør de forhøre seg og lese gjennom skikkelig før de inngår avtaler. Jeg spurte det jeg trengte før jeg inngikk avtalen. Fornøyd med pakken, har billigere strøm enn noensinne.
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
Har hatt en meget ubehagelig episode med tidenes mest frekke telefonselger fra Akraft. Var etter det i kontakt med kundesenteret, som lovte at jeg ALDRI skulle bli kontaktet igjen. Så ringer de idag igjen, kun noen måneder etterpå. Selger er frekk, og forteller meg at jeg ikke har grunn til å bli sur, når han ikke gir seg. Dette er et selskap som tydeligvis IKKE tar hverken kunder eller folk på alvor så atter en gang: STYR UNNE DETTE SELSKAPET.
Bra er, finnes ikke et problem med å bli kunde. Det resterende er en tragedie. Ingen billig strøm. Umulig å si opp etter bindingstid. Kundeservice, jeg tror de selv undres om hva det er.
Hei! Send oss gjerne en epost til [email protected], så ser vi på avtalen din. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh AKRAFT
Tvinger på deg binding for 12 mnd. Etter prøveperiode. Prisen etter prøveperiode er dobbelt så dyr som resterende marked.
Hei Mats! Avtalen vi sender deg tilbud om på epost, er kunn en anbefaling. Om du ikke ønsker denne, tar du kontakt med oss på kundeservice så setter vi deg på en annen avtale. Du står helt fritt til å bytte avtale/leverandør i prøveperioden. Ønsker deg en fin dag videre :) Mvh AKRAFT
Hjemme hos oss var vi uten strøm i 2 timer, ringer for å sjekke hva som er galt, tar først 6 min før jeg får tak i noen også får jeg beskjed om at det ikke er noe dem kan hjelpe meg med... Ingen hjelp I det hele tatt, når jeg betaler over 1 000 kr hos dere for strøm forventer jeg ordentlig hjelp... Kundebehandleren må ha hatt en av sine verste dager, frekk og ikke til hjelp......
Hei Sayed! Når strømmen går, må du kontakte din netteier. Det er dem du betaler for at de skal få strømmen du kjøper hos oss inn i huset ditt. Kundebehandleren hos oss kan dessverre ikke hjelpe deg med dette. Beklager lang ventetid i telefonen, vi har hatt stor pågang de siste dagene. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT