Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
AKRAFT
2.3
115 verifiserte omtaler
AKRAFT har opphørt
Dersom du ønsker å lese omtaler eller dele egne erfaringer om andre strømselskaper, gå til strømselskaper på Bytt.no..

AKRAFT omtaler og erfaringer

Ingen trend

AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
115 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
AKRAFT trenger minimum 10 omtaler.
30%
Middels
30% anbefaler AKRAFT
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 115 omtaler om AKRAFT

FILTRER OMTALER
27
6
2
9
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om AKRAFT
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig og ansvarsfrasigelse

Omtale av  Mahmude

Har gått over til Akraft med ønske om billigere og ryddigere strøm faktura som de lover. Etter jeg går over til dem for jeg 20.000 kr faktura fra Hafslund og forrige strøm leverandør pga uerfaren og uprofesjonell person fra Akraft. Han jobber i strøm bransje og leser strømmåler så feil at han tar med en siffer mer enn det skal som resulterer med mye telefon tid, mange fakturaer og at på flere ganger jeg avslutter med Akraft for jeg tre faktura fra dem. Og med inkasso i tillegg. Så er du klok hold deg absolutt fra Akraft. Livet ble ikke ryddigere, billigere og lettere som de lovet men rent en stor trøbbel som jeg enda strever med å rydde opp i tre måneder.

Svar fra AKRAFT
16.01.2018 14:14

Hei! Vi i Akraft har ingenting å gjøre med faktura som du får fra din netteier. Vi får all informasjon fra netteier og det er den infromasjonen vi må forholde oss til. Om det er noe feil i måleravlesningen vil dette rette seg ut da vi får inn en reell målerstand. Ta gjerne kontakt på kundeservice [email protected], så hjelper vi deg. Mvh AKRAFT

Nyttig (2)

AKraft lurte meg

Omtale av  Asma H

De ringte på døra å anbefalte meg å bytte til deres leverandør. De sa at jeg må bare betale en fast beløp hver måned med 12 måneds bindnings avtale. Jeg må ikke tenke på strømbruk, jeg kan bruke så mye strøm jeg har behov for hele året. Men etter 9 måneder fikk jeg en epost fra AKraft at jeg nesten har brukt alt strøm som inkluderer i avtalen og jeg må kjøpe tillegs pakke for å ungå gebyr. Jeg måtte kjøpe en pakke som kostet 2500 kr. Hvis de hadde sagt til meg i starten at jeg måtte betale ekstra hvis jeg bruker mer enn 10000 KW, jeg kunne tenke meg om å bytte til dem. Kanskje jeg skulle si nei. Jeg ble lurt av AKraft. Jeg vil aldri (aldri) bruke AKraft etter slutten av min bindningstid.

Svar fra AKRAFT
04.01.2018 08:50

Hei! Beklager om selger ikke har informert deg slik han skulle. Med Full Ctrl abonnementet er det en fordel att pakken du har passer ditt årsforbruk, ellers vil det ikke være en god avtale. Beklager virkelig dette. Selgerene vil få beskjed! Mvh AKRAFT

Nyttig (4)

Trygghet, tilfredshet og økonomisk forsvarlig

Omtale av  Nina

Ble tilbudt prøvestrøm til en billig penge (199, - per måned) Utrolig billig! Ingen bindingstid. De sjekker hvor nye strøm man bruker i gjennomsnitt for å regne ut hvilken pakke man bør gå for etter prøveperioden. Man får et tilbud som man kan takke ja til, eller nei. Noen klager på skjulte bruddgebyr og lignende. Da bør de forhøre seg og lese gjennom skikkelig før de inngår avtaler. Jeg spurte det jeg trengte før jeg inngikk avtalen. Fornøyd med pakken, har billigere strøm enn noensinne.

Svar fra AKRAFT
20.12.2017 11:16

Hei Nina! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT

Nyttig (5)

ATTER EN GANG!!!!!

Omtale av  Stig J

Har hatt en meget ubehagelig episode med tidenes mest frekke telefonselger fra Akraft. Var etter det i kontakt med kundesenteret, som lovte at jeg ALDRI skulle bli kontaktet igjen. Så ringer de idag igjen, kun noen måneder etterpå. Selger er frekk, og forteller meg at jeg ikke har grunn til å bli sur, når han ikke gir seg. Dette er et selskap som tydeligvis IKKE tar hverken kunder eller folk på alvor så atter en gang: STYR UNNE DETTE SELSKAPET.

Nyttig (6)

Mulig den dårligste kunde opplevelse

Omtale av  Svein

Bra er, finnes ikke et problem med å bli kunde. Det resterende er en tragedie. Ingen billig strøm. Umulig å si opp etter bindingstid. Kundeservice, jeg tror de selv undres om hva det er.

Svar fra AKRAFT
18.12.2017 11:48

Hei! Send oss gjerne en epost til [email protected], så ser vi på avtalen din. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh AKRAFT

Nyttig (2)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke inngå avtale med disse!

Omtale av  Mats

Tvinger på deg binding for 12 mnd. Etter prøveperiode. Prisen etter prøveperiode er dobbelt så dyr som resterende marked.

Svar fra AKRAFT
18.12.2017 11:47

Hei Mats! Avtalen vi sender deg tilbud om på epost, er kunn en anbefaling. Om du ikke ønsker denne, tar du kontakt med oss på kundeservice så setter vi deg på en annen avtale. Du står helt fritt til å bytte avtale/leverandør i prøveperioden. Ønsker deg en fin dag videre :) Mvh AKRAFT

Nyttig (8)

Verste servicen jeg har fått!

Omtale av  Sayed H. L

Hjemme hos oss var vi uten strøm i 2 timer, ringer for å sjekke hva som er galt, tar først 6 min før jeg får tak i noen også får jeg beskjed om at det ikke er noe dem kan hjelpe meg med... Ingen hjelp I det hele tatt, når jeg betaler over 1 000 kr hos dere for strøm forventer jeg ordentlig hjelp... Kundebehandleren må ha hatt en av sine verste dager, frekk og ikke til hjelp......

Svar fra AKRAFT
29.11.2017 10:56

Hei Sayed! Når strømmen går, må du kontakte din netteier. Det er dem du betaler for at de skal få strømmen du kjøper hos oss inn i huset ditt. Kundebehandleren hos oss kan dessverre ikke hjelpe deg med dette. Beklager lang ventetid i telefonen, vi har hatt stor pågang de siste dagene. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT

Nyttig (2)
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til AKRAFT mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR