AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra er, finnes ikke et problem med å bli kunde. Det resterende er en tragedie. Ingen billig strøm. Umulig å si opp etter bindingstid. Kundeservice, jeg tror de selv undres om hva det er.
Hei! Send oss gjerne en epost til [email protected], så ser vi på avtalen din. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh AKRAFT
Tvinger på deg binding for 12 mnd. Etter prøveperiode. Prisen etter prøveperiode er dobbelt så dyr som resterende marked.
Hei Mats! Avtalen vi sender deg tilbud om på epost, er kunn en anbefaling. Om du ikke ønsker denne, tar du kontakt med oss på kundeservice så setter vi deg på en annen avtale. Du står helt fritt til å bytte avtale/leverandør i prøveperioden. Ønsker deg en fin dag videre :) Mvh AKRAFT
Hjemme hos oss var vi uten strøm i 2 timer, ringer for å sjekke hva som er galt, tar først 6 min før jeg får tak i noen også får jeg beskjed om at det ikke er noe dem kan hjelpe meg med... Ingen hjelp I det hele tatt, når jeg betaler over 1 000 kr hos dere for strøm forventer jeg ordentlig hjelp... Kundebehandleren må ha hatt en av sine verste dager, frekk og ikke til hjelp......
Hei Sayed! Når strømmen går, må du kontakte din netteier. Det er dem du betaler for at de skal få strømmen du kjøper hos oss inn i huset ditt. Kundebehandleren hos oss kan dessverre ikke hjelpe deg med dette. Beklager lang ventetid i telefonen, vi har hatt stor pågang de siste dagene. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Har blitt ringt opp mange ganger nå trås jeg har reservert meg mot telefonsalg. Har sagt HVER gang at jeg ikke er interessert, og at de må slutte å ringe. Har anmeldt dem nå hos forbrukerrådet. Håpet de slutter nå!! 😠😠😠.
Hei! Dette beklager vi. Ta gjerne kontakt med mer informasjon til oss, så tar vi kontakt med selgerene. Du kan nå oss på 48894994, eller sende en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag:)
Holder ikke det dere lover. Fikk tilbud om en bedre avtale da jeg ville skifte leverandør. Den jeg fikk er mye værre.
Hei Kjell! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi ønsker selvsagt at alle kundene våre skal være fornøyde. Send gjerne en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft
Veldig dårlig kundebehandling, alt er svindel. De lurer deg rett og slett. Hold deg til noen andre.
Hei Lars! Vi ønsker selvsagt at alle våre kunder skal ha en god opplevelse hos oss. Send gjerne en epost til [email protected] med mer informasjon. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft
Sparade penger gjenom at skifte fra Hafslund til Akraft spot, bruker ikke mye strøm så var deilig at bli av med fastegebyrer. Fikk rask hjelp av kundeservice da jeg inngikk en fastpris avtale som blev for dyr da mitt forbruk var alt før lavt. Anbefales varmt, og skjønner ikke svindelkommentarer.
Hei Joakim! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ta kontakt på kundeservice om vi kan hjelpe deg med noe. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft