AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt fra Akraft med spørsmål om å bytte strømleverandør. Selger var først helt uenig i mine beregninger over hvor mye strøm min familie bruker i året. Ellers var det lite info å få om jeg ikke spurte de riktige spørsmålene (bindingstid og brudd, hva om jeg bruker mer strøm, etc). Deretter ville han at jeg skulle sende svar på SMS umiddelbart FORDI HAN FIKK SÅ MYE PES FRA SJEFEN SIN OM HAN SENDTE UT EN MASSE SMS UTEN Å FÅ SVAR (!!!)... Hallo? Jeg sa jeg skulle tenke på det ila en time, selv om jeg allerede da visste at dette ble jeg ikke å ta i på. Etter en time fikk jeg ny sms, ny oppringing fra firma og et annet uregistrert nr. Begge nr er nå blokkert. Snakk om pågående og USERIØST opplegg. ☹
Hei Sissel! Dette beklager jeg virkelig, det er ikke slik det skal være. Vi på kundesenteret setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Fint om du kan sende en epost til [email protected] med mer informasjon om hendelsen og selgeren. Ønsker deg en fin dag :)
Svindel, skjulte bindinger og bare tull, hold dere langt unna! Om du snakker med dem på telefonen legger dem på midt i samtalen slik at du ikke får sagt det du ønsker. Bedre å velge noen andre.
Hei Rasmus! Takk for tilbakemeldingen. Jeg må virkelig beklage om du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi på kundesenteret tar slike tilbakemeldinger alvorlig og ønsker gjerne å få tatt det opp med selgeren det gjelder. Send gjerne en epost med mer informasjon til [email protected]. Vi har ingen skjulte gebyrer eller bindinger, så de kan du lese om på vår hjemmeside. Ønsker deg en fin dag, helsing AKRAFT:)
Falske selgere som lurer folk. Fikk meg til å underskrive for min mor. Regning blir ikke betalt da hun byttet tilbake til Fortum etter 4 dager. Hun visste ingenting før regning kom. Toppen på frekkhet. Ta tilbake regning el bli anmeldt. Ingen fler advarsler. Bjørn K.
Hei! Slike henvendelser tar vi på kundesenteret svært alvorlig. Hendelser som dette er noe vi slår hardt ned på. Vi ønsker gjerne å ta dette opp med selgeren det gjelder. Fint om du kan sende oss en epost med mer informasjon. Mvh AKRAFT
Skjønner at det er folk som omtaler akraft som svindlere osv men min opplevelse av selger er meget ryddig og hyggelig selger som presenterte et produkt som jeg synes var verdt å prøve. Spent på fortsettelsen...
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:) Mvh AKRAFT
Har fått mange telefoner fra diverse kraftselgere opp gjennom tidene, men selger fra AKRAFT er hittil den desidert frekkeste og mest usmakelige. Styr unna folkens......
Hei! Slike henvendelser tar vi på kundesenteret svært alvorlig og ønsker selvsagt å ta det opp med selgeren det gjelder. Fint om du kan sende oss en epost med mer informasjon, slik at vi får tatt det videre. Mvh AKRAFT
Jo Akraft, det er svindel og bedrageri, når dere ikke lager et system der kunden må spesifikt bekrefte at de går med på bindingstid og gebyrkostnader ved oppsigelse. Jeg blir å klage til forbrukerrådet. Og jeg blir å ta det opp med advokaten hos huseiernes landsforbund, jeg blir å informere bondelaget om dokker, å be dem å fra råde deres medlemmer dere. Håper dere tar dere sammen og lager et reelt system der kunden er klar over hva de går med på. Skam dokker.
Hei! Om du bestiller på vår hjemmeside er det godt informert om avtaletid og gebyrer, når du trykker deg inn på den avtalen du skal bestille. Om du blir ringt av selger skal selgeren informere om avtaletid iløpet av samtalen og det står i SMS-bekreftelsen, som kunden må svare på for å bekrefte bestillingen. Dersom selger har feilinformert deg er det fint om du sender oss en epost med mer informasjon, slik at vi kan ta det videre. Mvh AKRAFT