AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er lett å være kunde hos akraft. De sender bitte små fakturaer og er alltid behjelpelig og greie. Hver gang de tar kontakt, har de et positivt budskap, til og med på fakturaen. Jeg er sikker på at akraft har mye bedre strøm enn andre.
Hei Kenneth! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding :)
Lurer kunder med stort flyttegebyr uten å tilby merverdi - Akraft's nye inntektskilde?
Skiftet til Akraft og har enda til gode å få en faktura som er høyere enn forventet. Har artige små konkurranser og gjøremål som gjør at du kan spare penger på strømmen. Flott med kundelojalitets programmet deres som gjør at du sparer opp strøm også. Og lett å få kontakt med.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Vi har nå benyttet oss av Akraft i ett halvt år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Vi har fått oversikt over regningene våre, og det er ikke noe tvil om hva de kommer på. Føler at dette selskapet har startet en utrolig bra og morsom ide som jeg håper de andre selskapene følger med på. Vi ble ringt opp av en utrolig hyggelig selger som ga oss 3 måneder til halv pris! Tusen takk! Superfornøyd kunde her! Håper dere når ut til enda flere der ute :)
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Mange som tydeligvis ikke forstår hva de holder på med her. Har kjørt A-Kraft de 3 siste årene med standard variabel avtalene. Gjennomsnittsprisen har vært behagelig lav, godt under spotprisen. Om du har inngått en avtale med bindingstid, så vet de fleste oppegående at det ikke er gratis å bryte en slik avtale. Mitt råd er å være våken og følge med på prisene hos et utvalg av leverandørene og bytt med en gang du føler at du får billigere pris andre steder. Koster ikke noe. Jeg gir kun 4 stjerner av fem. Gir 5 stjerner når strømmen er gratis og leverandøren ordner alt for meg uten at jeg trenger å bry meg.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Hold dere unna AKRAFT! De tjener tydeligvis ikke nok penger på salg av strøm så de har funnet på noe lurt! Skjul gebyr for å flytte til ny leverandør før 12 måneder har gått. Etter det har inntekstkurven i henhold til leverte regnskap gått rett opp. AKRAFT må være et dårlig selskap som må svindle kundene sine før de er fornøyd! Når man gjør en avtale mellom en forbruker og en leverandør om strømleveranse, så må det vel kun være AKRAFT som tror de på ettertid kan sette vilkårene og endre inngått avtale! AKRAFT er SVINDLERE med uetisk forretningsvirksomhet. Styr unna!
Hei! Vi har ikke skjulte gebyrer, vi opplyser kunden om bindingstid og bruddgebyr i avtalevilkårene våre. Vi har utrolig mange fornøyde kunder som synes vi yter god service og er et bra selskap å få strøm fra. Veldig synd du har denne oppfatningen av oss, uansett håper jeg at du har kontaktet oss og fått en forklaring på hva som har skjedd.