AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble kontaktet av en veldig hyggelig selger. Han overtalte meg med gode grunner til å bytte til en mye bedre strømavtale som het prøvestrøm til min bolig.
Hei Daniel! Tusen takk for positiv tilbakemelding. Håper du er fornøyd med avtalen og oss som din leverandør. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med kundeservice på tlf. 48894994 eller epost: [email protected]. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Selgeren ringer å tilbyr strøm til spotpris uten påslag. I praksis kommer det et påslag på fakturaen. Om du sier opp dukker det plutselig opp et heftig bruddgebyr. Om du klager sier de at du har akseptert dette med liten skrift. i en SMS. Men selgeren sa ikke noe om dette. Han sa derimot at det var ingen bindingstid.
Hei Vilhelm! Vi beklager virkelig om selger har feilinformert deg angående bindingstiden, dette er svært uheldig og det vil bli tatt videre. Vår spotavtale har ingen påslag i kampanjeperioden, så om du er blitt belastet med gebyr/påslag kan det være en feil fra vår side. Vi setter pris på om du sender oss en mail til [email protected], slik at vi har mulighet til å se på saken og rette opp i eventuelle feil vi har gjort. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
De lokker deg med fristende tilbud uten bindingstid, deretter får du et kjempedyrt strømabonnement med binding uten samtykke.
Hei! Dersom det er prøvestrømabonnementet du mener, så bli kunden informert om avtalevilkårene i eposten og har mulighet til takke nei til tilbudet. Send oss gjerne en epost om vi kan hjelkpe deg. Mvh AKRAFT [email protected]
Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene. Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden. De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en epost, så skal vi svare deg på det du lurer på. Årsforbruket får vi inn fra kundens netteier, så om noe er uklart angående årsforbruket anbefaler jeg å kontakte netteier. Mvh Akraft
Har 2 måleradresser og derav 2 x 800 kr i oppsigelsesgebyr. Særdeles dårlig kundebehandling.
Hei! Om du har en bindende avtale eller en kampanje, vil du bli belastet med oppigelsesgebyr dersom du sier opp avtalen før bindingstid/kampanjeperiode er over. Det er ikke uvanlig med bindingstid på kampanjeperioder eller fastprisavtaler. Send oss gjerne en epost til [email protected], om vi kan hjelpe deg med noe. Dette står det også informert om i avtalevilkår, på hjemmesiden hvor du bestiller, eller i SMS-bekreftelsen du må svare OK på fra selger. Mvh AKRAFT
Mens jeg hadde han på tlf, søkte jeg opp Akraft, de hadde bruddgebyr. Han sa det ikke var noen gebyr, men da kom han fram til at de også måtte tjene penger. Så la han på!
Hei! Vi beklager den opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Dette er ikke greit og vi ønsker å ta dette videre til selgeren det gjelder. Send oss gjerne en epost med mer informasjon. Mvh AKRAFT
Ble oppringt av skrift med tilbud om strøm for 299,- i mnd i 2 mnd. Hvis jeg brukte under 38000kwh i året. Det viste seg etterhvert at jeg brukte 38200kwh. Dette viste de selvfølgelig på forhånd, men dum som jeg var så slukte jeg tilbudet. STYR UNNA!!!
Hei! Vi har en grense på 35000kWh i året, dette sto også i SMS-en du fikk tilsendt fra selger. Jeg beklager om selger har feilinformert deg her, men det er det som står i SMS-en som er gjeldende og det er SMS-en du har bekreftet. Angående forbruket ditt, får vi ikke informasjon om det fra din netteier før din avtale er aktiv. Mer informasjon om dette finner du i våre avtalevilkår. Mvh AKRAFT