AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De lokker deg med fristende tilbud uten bindingstid, deretter får du et kjempedyrt strømabonnement med binding uten samtykke.
Hei! Dersom det er prøvestrømabonnementet du mener, så bli kunden informert om avtalevilkårene i eposten og har mulighet til takke nei til tilbudet. Send oss gjerne en epost om vi kan hjelkpe deg. Mvh AKRAFT [email protected]
Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene. Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden. De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en epost, så skal vi svare deg på det du lurer på. Årsforbruket får vi inn fra kundens netteier, så om noe er uklart angående årsforbruket anbefaler jeg å kontakte netteier. Mvh Akraft
Har 2 måleradresser og derav 2 x 800 kr i oppsigelsesgebyr. Særdeles dårlig kundebehandling.
Hei! Om du har en bindende avtale eller en kampanje, vil du bli belastet med oppigelsesgebyr dersom du sier opp avtalen før bindingstid/kampanjeperiode er over. Det er ikke uvanlig med bindingstid på kampanjeperioder eller fastprisavtaler. Send oss gjerne en epost til [email protected], om vi kan hjelpe deg med noe. Dette står det også informert om i avtalevilkår, på hjemmesiden hvor du bestiller, eller i SMS-bekreftelsen du må svare OK på fra selger. Mvh AKRAFT
Mens jeg hadde han på tlf, søkte jeg opp Akraft, de hadde bruddgebyr. Han sa det ikke var noen gebyr, men da kom han fram til at de også måtte tjene penger. Så la han på!
Hei! Vi beklager den opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Dette er ikke greit og vi ønsker å ta dette videre til selgeren det gjelder. Send oss gjerne en epost med mer informasjon. Mvh AKRAFT
Ble oppringt av skrift med tilbud om strøm for 299,- i mnd i 2 mnd. Hvis jeg brukte under 38000kwh i året. Det viste seg etterhvert at jeg brukte 38200kwh. Dette viste de selvfølgelig på forhånd, men dum som jeg var så slukte jeg tilbudet. STYR UNNA!!!
Hei! Vi har en grense på 35000kWh i året, dette sto også i SMS-en du fikk tilsendt fra selger. Jeg beklager om selger har feilinformert deg her, men det er det som står i SMS-en som er gjeldende og det er SMS-en du har bekreftet. Angående forbruket ditt, får vi ikke informasjon om det fra din netteier før din avtale er aktiv. Mer informasjon om dette finner du i våre avtalevilkår. Mvh AKRAFT
Godtok tilbud fra Akraft etter vi ble lovet billigere strøm enn det vi hadde. Etter første regning viste dette seg å ikke stemme. Vi avsluttet abonnement innen 14 dagers frist som skulle gjøre det kostnadsfritt, noe det definitivt ikke ble. Vært i kontakt med kundeservice ved 4 anledninger og fått 4 separate giroer og purringer. For hver giro har vi ringt kundeservice, forklart dem hva som har skjedd, fått fjernet purregebyr og fått beskjed om å betale en sluttregning. Regning blir betalt- og likevell kommer det purring og varsel om inkasso 3 uker senere. Akraft fremstår som et særdeles useriøst firma og jeg kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre igjen.
Hei! Vi beklager det du har opplevd, vi ønsker å sjekke opp saken. Fint om du kan sende oss en epost med kundenummer, slik at vi kan se hva som har skjedd her. Mvh AKRAFT
Har gått over til Akraft med ønske om billigere og ryddigere strøm faktura som de lover. Etter jeg går over til dem for jeg 20.000 kr faktura fra Hafslund og forrige strøm leverandør pga uerfaren og uprofesjonell person fra Akraft. Han jobber i strøm bransje og leser strømmåler så feil at han tar med en siffer mer enn det skal som resulterer med mye telefon tid, mange fakturaer og at på flere ganger jeg avslutter med Akraft for jeg tre faktura fra dem. Og med inkasso i tillegg. Så er du klok hold deg absolutt fra Akraft. Livet ble ikke ryddigere, billigere og lettere som de lovet men rent en stor trøbbel som jeg enda strever med å rydde opp i tre måneder.
Hei! Vi i Akraft har ingenting å gjøre med faktura som du får fra din netteier. Vi får all informasjon fra netteier og det er den infromasjonen vi må forholde oss til. Om det er noe feil i måleravlesningen vil dette rette seg ut da vi får inn en reell målerstand. Ta gjerne kontakt på kundeservice [email protected], så hjelper vi deg. Mvh AKRAFT