De lokker deg med fristende tilbud uten bindingstid, deretter får du et kjempedyrt strømabonnement med binding uten samtykke.

Har du en tilsvarende erfaring med AKRAFT?
Gjør som Raymond og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om AKRAFT du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene. Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden. De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.

Har 2 måleradresser og derav 2 x 800 kr i oppsigelsesgebyr. Særdeles dårlig kundebehandling.

Mens jeg hadde han på tlf, søkte jeg opp Akraft, de hadde bruddgebyr. Han sa det ikke var noen gebyr, men da kom han fram til at de også måtte tjene penger. Så la han på!

Ble oppringt av skrift med tilbud om strøm for 299,- i mnd i 2 mnd. Hvis jeg brukte under 38000kwh i året. Det viste seg etterhvert at jeg brukte 38200kwh. Dette viste de selvfølgelig på forhånd, men dum som jeg var så slukte jeg tilbudet. STYR UNNA!!!
