Har vært kunde hos Akraft i over et år. Jeg byttet til en annen leverandør, så fikk jeg en faktura kr. 1256,-....hva kalles det???? ren svindel selvsagt......Avtalene ruller og går frem til blir sagt opp men ikke hos Akraft. Kommer aldri til å anbefale selskapet til noen jeg kjenner. Tvert imot....

Har du en tilsvarende erfaring med AKRAFT?
Gjør som Hakima D og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om AKRAFT du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vanskelig å få logget seg inn på min profil. min konto osv.
Sender ut endringer på mail om avtalen, hvis du ikke svarer setter de deg opp på en fast avtale der du er bindt👎😡

Jeg tok en prøveperiode hos Akraft fra 28.2.2018, og ble fortalt at denne ordningen var for å finne den rette strømavtalen for meg. Jeg hadde Fjordkraft, og ble selvfølgelig lovet billigere strøm av Akraft. Fra februar frem til d.d, har jeg til nå betalt ca kr 1 500,- mer hos Akraft en før jeg byttet. Akraft unnskylder seg med at prøvestrømmen var til innkjøpspris - og derfor dyrere. Jeg hadde aldri byttet om jeg hadde blitt opplyst om dette. Det er ikke slik man behandler kundene sine - ikke potensielle kunder heller.

Oppsigelsesgebyr hva er dette for noe tull. Går vel å bytte strømleverandør uten oppsigelsesgebyr dårlig
