Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.3
1 306 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
1 306 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 306 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
723
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misfornøyd kunde

Omtale av  Henrik

Jeg har aldri bestilt trippel garanti, men likevel legger Fjordkraft den inn, så kunden må betale for tjenesten. Er dette egentlig lov?

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:04

Hei Henrik og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at produkter og tjenester informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Trolig landets verste

Omtale av  Kes K

Trolig dårligst på pris, etterrettelighet og kundeservice. Men antagelig best på villedning av kunder.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:04

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Oversiktlig og god app-løsning, strøm/mobil

Omtale av  Pål

Fordeler med strøm og mobil gjør at det ikke lønner seg å bytte. For liten differanse.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:04

Hei Pål og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Brukervennlig

Omtale av  Tor O. M

I møterommene, finner løsninger om man har noe man er misfornøyd med.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:04

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

reklamere med tilbud ... gikk på lim ...dårligst jeg har opplevd...hold dere langt vekk

Omtale av  Dtrommer

Noe av en arroganse som er det verste jeg har opplevd. Reagerer ikke på brev og henvendelser isteden for legger de rett inn betalingsanmerkning mye værer en Agder Energi og de er kriminell

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:04

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingen problemer som jeg har opplevd. de har alltid vært hjelpsomme.

Omtale av  Yngve

Jeg har ikke noe negativt å si om fjordkraft,kanskje noen er billigere? har faktisk ikke sjekket så mye, så der kan jeg ikke uttale meg. Men fjordkraft sender alt på en regning.slik at man slipper nettleie på egen faktura.De har begge deler i en regning. Og jeg har bare møtt positive kundebehandlere.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:04

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Uklart

Omtale av  Endre S

Jeg forstår ikke hvorfor det faktureres for en gjennomsnitt pris pr Kw for hele måneden. Det Slik jeg leser strømregningen, betaler jeg da en lik Kw pris for hele med. Det vil si at om jeg bruker lite strøm når det er dyrt og normalt når det er billig, vil ikke dette slå ut på fakturaen. Et eksempel er faktura for mars hvor alt forbruk er beregnet ut fra samme Kw pris. Da kan det vel umulig være noe hensikt å regulere strømforbruket til rimelige perioder.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Endre og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det finnes ulike strømavtaler som blir regnet ut på ulike måter. Jeg kan ikke se her hvilket kundeforhold dette gjelder og hvilken avtale du har, men ta gjerne kontakt med oss for eksempel på Facebook, så skal vi se på dette sammen med deg og forklare hvordan det fungerer. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR