Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.3
1 304 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
1 304 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 304 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
721
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 304 verifiserte omtaler på Bytt.no

spottpris og forsikkring ved sykdom

Omtale av  Morten

de skrøt av at de hadde en forsikrings avtale om at de hjelper til om jeg blir sykmeldt. den vil jeg jeg ha og så fikk jeg med to til. er sykimeldt men kan ikke se å ha fått noe hjelp? eller telefoner fra dere. nå må dre ringe meg. Eller er det meget bra her, gjør akkurat som de skal.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Morten! Tusen takk for tilbakemeldingen. Du tenker sikkert på Trippel Garanti tjenesten vår. Vi hjelper deg gjerne med å undersøke om du kan få hjelp. Jeg kan ikke se her hvilket kundeforhold dette gjelder, men ta gjerne kontakt med oss på for eksempel Facebook så kan vi hjelpe deg med å undersøke saken videre. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Erfaring med fjordkraft

Omtale av  Mons

4 studenter som nå fikk faktura på over 4000kr fordi fjordkraft hadde hevet taket på makspris kw/h

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Lite imøtekommenhet.

Omtale av  Linnea

Skiftet til Fjordkraft ca. 1 år siden. Det hører med til historien at jeg har betalt alle fakturaer i tide i løpet av denne perioden. Da prisen plutselig skøyt i været nå under strømkrisen, spurte jeg om å få en utsettelse på siste fakturaen .Etter 11 ( ! ) dager fikk jeg svar på e-post fra Fjordkraft om at det kunne jeg ikke få, da de mente at fakturaen fra forrige måned ikke var betalt. Jeg skrev da tilbake at jo, den forrige fakturaen er betalt, og at den er registrert som betalt i nettbanken . Ringte også inn til Fjordkraft der de kunne bekrefte at alle tidligere fakturaer har de mottatt innbetaling for . Jeg fikk aldri noe ytterligere svar på e-post om begrunnelsen deres på hvorfor de ikke kunne gi 14 dagers utsettelse på den siste fakturaen . Istedet fikk jeg et inkassovarsel noen dager seinere. I en tid der de økte strømprisene kom så brått på innbyggerne, er det nesten utrolig å vise så lite imøtekommenhet ovenfor strømkundene sine. De krever mye av kunden og viser selv en svært lav grad av service. Har nå skiftet over til et annet strømselskap, og kommer aldri til å skifte tilbake til Fjordkraft igjen.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Linnea. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Barnefamilie

Omtale av  Alexander H

Når strømprisene er så høye at vi ikke får betalt i tide, velger da fjordkraft å stenge strømmen til sine kunder. I en krise tid så finnes det bare konsekvenser uten noe samtale eller forståelse for en vanskelig situasjon. Vi betaler regningen og bytter nå til noen andre som ikke er så penge styrt og upersonlige. Takk for oss

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Alexander. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at Fjordkraft som strømleverandør ikke har noe med åpning eller stengning av strømmen, dette håndteres netteieren du er tilknyttet og som eier selve strømmåleren. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg for å se på saken og forklare videre, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Bytt aldri til Fjordkraft

Omtale av  Haakon

Har tidligere beskrevet bytte til fjordkraft hos Power. Som svar, er det vanlig at de hverken vet, eller aner, eller forstår. Jeg har flere ganger hatt telefonisk kontakt med dem, for å finne "løsning" som er rett og slett elendige forslag. Som takk, ved å bytte tilbake, mistet jeg min gamle avtale, så dette har kostet meg MYE mer penger og tid enn man burde. Ja, noen HAR forsøkt å forstå, og finne løsning, men ble avvist av fjordkraft sentralt.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Haakon. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

greit

Omtale av  Alex

Hyggelig kundeservice, men kjekt å få bekreftet avtalen. Hadde garantert fornøyd men fastpris i mnd, følg med p åden avtalen på faktura så man ikke ender opp å skylde masse hvis du skal bytte leverandør.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:58

Hei Alex. Takk for din tilbakemelding. Garantert fornøyd er en forutsigbar avtale der prisen fastsettes med 14. dagers varsel. Det vil si at med denne avtalen vil svinge i mye mindre grad enn f.eks en spotpris. Den siste tiden med høye strømpriser så ser vi at dette har vært en meget gunstig avtale, Faktura fra oss sendes ut på etterskudd og det vil da være for sist måned du vil få faktura. Mvh Fjordkraft

Godt fornøyd

Omtale av  Martin

Strømavtalen er grei og appen er fantastisk; god oversikt over faktura, strømforbruket og spotprisen

Svar fra Fjordkraft
25.03.2022 14:31

Hei Martin, Det var hyggelig å høre. Takk for tilbakemeldingen din. Husk å ta i bruk smartlading om du har en elbil. Det er mye å spare der. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 304 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR