Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.2
1 307 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 307 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 309 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
726
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vi snakkes aldri igjen fjordkraft!

Omtale av  Anonym

At dette selskapet har vunnet beste kundeservice i 2016, må enten være en spøk eller så er det en gjeng med nyansatte som sitter å snurrer på kontorstolene der. Oppdaget til min store skrekk at jeg har blitt trukket for strømmen på en adresse jeg aldri har bodd på. Regnet selvfølgelig med at de kom til å rydde opp i dette, evt. finne en løsning da jeg informerte at jeg ikke hadde noen form for kontakt med denne personen. Ble for det første ikke ringt opp som avtalt første dagen, og dagen etter får jeg en telefon om at vi må ordne opp oss imellom. Trodde først det var spøk. Men de sa ifra seg alt ansvaret. Etter mye frem og tilbake, skulle de også ettersende fakturaene for disse månedene. Har heller ikke sett noe til dem. Så godt oppsummert; bare glem å få noe hjelp den dagen det skjer noe og for gudsskyld; Sjekk at de ikke har forvekslet deg med naboen! Som jeg sa til henne; Takk for INGEN hjelp!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Betingelser lovet av selger stemte ikke med vilkår

Omtale av  Kanadier

Jeg blir lurt av en hyggelig selger på Sandvika Storsenter. Hun lovet 19kr fastpris per måned og INGEN påslag over spotpris som er jo en bra deal. Jeg ba om skriftlig bekreftelse og jeg syntes det var rart at det var meg som skulle signere det. Fikk tak senere i vilkårene til "Garantert Fornøyd" og der står det at det er en variabel avtale og INGENTING om null påslag. Jeg kansellert samme dag og ba om bekreftelse og fikk det på SMS, men jeg sender angreskjema for sikkerhetsskyld. Kunne ønsket jeg hadde sjekket her første!

Null kundeservice

Omtale av  May

Det virker som om de ikke har folk som jobber med kundeservice. Så nå advarer jeg folk mot å gå over til dem, og her er sosiale medier fint - man når så mange som mulig.

Pågående selgere

Omtale av  Renate

Pågående selgere som påstår at jeg kommer til å spare flere tusen i året. De sier at de har laveste pris. Jeg sjekket dette, og det stemmer ikke. Etter at jeg byttet til annen leverandør, var de på telefonen igjen med mer mas.

Svært misfornøyd!!

Omtale av  Misfornøyd

- Dårlig og frekke kundebehandlere - Blir aldri kvitt dem etter oppsigelse - Villedende markedsføring "er du ikke fornøyd, får du pengene tilbake, enkelt og greit" Stemmer IKKE. - Ikke NOE system, bare rot - Sender regning selvom du ikke er kunde lenger - Holder ikke det de lover - Blir bare satt over til neste person og neste person, får aldri noe svar - Hadde fastpris, likevel ble det økt selvom de kunne garantere at det ikke skulle skje.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr Unna!

Omtale av  Alex

Fikk en selger på døra, kjempe dårlig på salgsyrket men jeg hadde på forhånd bestemt meg for å prøve Fjordkraft. Han fikk livs enkleste salg men klarte ikke å notere at jeg ikke ønsket noen gebyrer, papirfaktura-gebyr, full kontroll, o.l. For å oppsumere, etter 15 samtaler med kundesenteret er problemene fortsatt ikke løst. Kundesenteret har ingen oversikt. Trodde virkelig ikke slik unnasluntring ikke var å finne hos norske kundesenter. OG fakturaene har økt med 40 % i gjennomsnitt etter å ha byttet fra "dyre" Haflsund.

Styr unna!!

Omtale av  Trine

Skulle si opp abonnementet og levere målerstad. Det kan man ikke gjøre på nettsiden, funksjonen måleravlesning virker ikke, der kommer det feilmelding. Det er ikke mulig å sende epost. Jeg har prøvd å ringe kundeservice flere ganger, det er aldri noen som tar telefonen. Har også prøvd chatte funksjonen, problemet er bare at det er ikke noe svar felt så det var ikke mulig å startet noen samtale! Fikk tilslutt kontakt med kundeservice via "vi ringer deg tilbake". Dette var fryktelig tungvint og veldig lite kundevennlig. I tillegg til en strømavtale som viste seg å være mye dyrere enn den jeg hadde fra før vil jeg ikke anbefale Fjordkraft!

Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR