Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 316 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 316 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 315 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
154
98
127
729
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 315 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vanskelige å komme i kontakt med på telf.

Omtale av  Halvor J. R

Noe er uforskammet i telefonen, kommer nesten til orde med egne spørsmål, snakker forferdelig fort. Forteller ikke hele sannheten når dem forteller om sine produkter. Sier dem informere om forandringer med 14 d varsel på e-post, har aldri fått det jeg, noe dem ikke tror på.

Svar fra Fjordkraft
24.01.2022 11:19

Hei Halvor, Beklager dette, sånn skal det ikke være. Vi har mange henvendelser for tiden, men du skal fortsatt oppleve å få riktig svar på din henvendelse. Det er dessverre ikke mulig å hjelpe deg herfra, men om du tar kontakt med oss igjen, kan vi forsøke å hjelpe deg. Om det er lang ventetid på telefon, så har vi også chat der vi kan bistå deg. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dem bytter avtalen uten å gi bese.

Omtale av  Mette

Dem bytter avtalen din til noe dyrere uten samtykke fra meg, gir bindingstid uten å si fra. Mye rot.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:32

Hei Mette og takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke innsyn i hva som har skjedd i ditt tilfelle. Jeg tolker deg dithen at du har en variabelavtale og dermed mottatt prisvarsel grunnet endring i strømprisene. Som sertifisert selskap i Trygg Strømhandel er vi forpliktet til å varsle deg 14 dager før en slik endring trer i kraft. Varslingen kommer på e-post eller SMS dersom du har valgt det som varslingsmetode. Alle kunder som har avtaler med bindingstid skal ha fått skriftlig informasjon om dette (enten på SMS eller ved bestilling på nett) Håper dette var oppklarende og oppfordrer til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin uke, med vennlig hilsen Fjordkraft.

ikke mulig å få kontakt

Omtale av  Rune

for ikke kontakt på tlf. svarer ikke på mail svarer ikke på meldinger. oppgir feil pris på faktura

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:32

Hei Rune og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Mangelfull informasjon

Omtale av  Eivind F

Noen andre leverandører setter opp eksempler på forbruksanslag med forskjellige prisnivåer. Hos Fjordkraft skrives det at pristak er avsluttet. De gir ikke forslag til regning i faktura hva kalkuleringen vil gi.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:32

Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det settes stor pris på. Vi jobber kontinuerlig med forbedring, og ser hele tiden etter bedre måter å informere på. Her kunne vi kommet med bedre informasjon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så vil vi se på hva dette betyr for deg. Og vi kan også komme med forslag til hvilken avtale som passer best for deg i den markedssituasjonen vi er i. Med vennlig hilsen, Fjordkraft.

Umulig å få kontakt med

Omtale av  Jan

Kundeservice svarer ikke … etter å forsøkt over flere dager. 😡😡😡

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:32

Hei Vi beklager at du ikke har kommet i kontakt med oss. Det har vært en ekstrem situasjon den siste tiden. Der veldig mange har hatt et ønske om å snakke med oss. Vi har gjort en rekke tiltak, slik at vi skal få snakket med flest mulig av dem som kontakter oss. Så vi håper at du vil gi oss en sjanse, vi ønsker å hjelpe deg. Håper du vil forsøke å ta kontakt med oss på nytt. Vennlig Hilsen, Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fjordkraft

Omtale av  Tobben

Appen er for dårlig. Finner ikke engang informasjon om min gjeldende avtale

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:32

Hei Vi jobber knallhardt for å utvikle vår app. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Du får opp kostander basert på din avtale i appen dag for dag og estimert for hele måneden, og du får opp markedsprisene time for time. For detaljer om din strømavtale så må du fortsatt inn på min side. Du finner imidlertid link til dette i appen. Vennlig Hilsen, Fjordkraft

Dobbel prisøkning

Omtale av  M

Har variabel strømpris. På kort tid har har fått 2 mail at min pris vil stige men nesten det dobbelte på 14 dager. Pris fra 159 øre til 279 øre. Hårreisende prisøkning på kort tid😡😡😡

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Fordelen med variabelavtalene er at de gir en kjent, forhåndsdefinert pris gjennom døgnet, slik at man ikke behøver å ta hensyn til timespristopper. Prisendringer varsles 14 dager i forveien, på e-post og/eller SMS, i tillegg til Min side, slik at kundene har tilstrekkelig tid til å bytte produkt, avtaletype eller strømleverandør. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Du kan alltid endre din strømavtale på min side på Fjjordkraft.no. Ta også gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale, så finner vi den avtalen som passer deg best i den markedssituasjonen vi er i . Vennlig Hilsen, Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 315 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR