Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.3
1 306 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
1 306 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 306 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
723
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no

Krever opphørsgebyr

Omtale av  Ørnulf M

Jeg kjøpte nylig en bolig i Sandefjord og ble fortalt av megler at Fjordkraft var det automatiske valget som strømleverandør. Det var 14 dagers frist til å bytte, sa megleren. Hvilket jeg gjorde etter å ha sjekket omtaler av Fjordkraft. Likevel sender de meg faktura på over 1000 kroner i et såkalt opphørsgebyr. Kan ikke finne meg i dette så jeg betaler ikke og kjører saken helt ut. De gir seg vel ikke før i Forliksrådet.

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:59

Hei Ørnulf, Så synd å lese at du har hatt en uheldig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefonnummer 230 06100, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd her, og kan komme frem til en løsning. Vi er åpen alle hverdager mellom klokken 08:00 og 18:00. Vi takker for tilbakemeldingen, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ufrivillig papirfaktura og utilgjengelig kundeservice

Omtale av  Miljøvennlig

Får papirfaktura m/avtalegiro selv om jeg har Alltid eFaktura i banken og Fjordkraft vises under avtalene. Ingen valg for å endre noe som helst knyttet til fakturering på minside.fjordkraftmobil.no, selv om de skriver at det er der man må endre. Prøver å få kontakt med kundeservice klokka 16 på en hverdag, men da er chatten stengt og det er ikke svar å få på telefon. Tre faktorer hvor Fjordkraft gir et dårligere inntrykk enn noen av mine tidligere mobiloperatører. Det blir bytte.

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:59

Hei! Så synd å lese at vi har gjort et dårlig inntrykk. Vi ønsker svært gjerne å rette opp i dette om mulig, og håper du gir oss en sjanse. Det skal som du skriver være mulig å endre dette selv på Min Side, men om det ikke fungerer håper vi at du tar kontakt med kundesenteret vårt på telefonnummer 230 06100 når du har anledning, vi er åpen på telefon alle hverdager fra 08:00 til 18:00. Om du gir oss en sjanse til er vi helt sikker på at vi skal få løst dette for deg. Vi setter uansett pris på tilbakemeldingen din, og håper du har en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

fornøyd

Omtale av  Dagrun

Er fornøyd med Fjordkraft Har og mobilen og hos dei kjempefornøyd

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:59

Hei, Dagrun! Så kjekt å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Husk at du også får Trumf-bonus hos oss, det kan aktiveres på Min Side. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

kundevenlig

Omtale av  Arild B. S

kompetangsen virker.alle jeg har pratet med forteller meg hva som er best for meg

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:59

Hei, Arild! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid det. Kjekt at du er fornøyd med hjelpen du har fått, vi er utrolig stolte av det fantastiske kundesenteret vårt. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Godt fornøyd

Omtale av  Marita

Fjordkraft har en enkel og brukervennlig app som gjør det lett å følge med på både strømforbruk, faktura og div kundefordeler!

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:59

Hei! Tusen takk for tilbakemelding. Vi sitter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Hilsen oss i Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

en bra levrandør

Omtale av  Anny

Har aldri hatt noen klatt med selskapet med overføring av strøm. God servis og opplysninger.

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:58

Hei! Tusen takk for tilbakemelding og at du tar deg tid til å svare oss :) Ønsker deg en god dag videre! Hilsen oss i Fjordkraft

Trippelgaranti x 3!!!

Omtale av  Åse G. J

Har tre målepunkt, naust, hytte og hjemme. Da har jeg altså betalt for «trippelgaranti» x3, dumme meg! Tror jeg skifter strømleverandør nå!

Svar fra Fjordkraft
01.09.2022 08:58

Hei! Trippelgaranti er en valgfri tjeneste du kan ha, som er koblet opp mot målernummer. Dersom en har flere målere kan en velge om en skal ha tjenesten på alle målerene eller kun noen. Trippelgaranti fungerer som en ekstra trygghet i hverdagen dersom en skulle bli sykemeldt, arbeidsledig eller lynet slår ned i boligen (dekker egenandel). Skulle en av disse hendelsene skje, er det en fordel å få dekket strøm og nettleie på alle målerene sine og ikke bare en. Du kan lese mer om tjenesten her: https://www.fjordkraft.no/om-oss/trippelgaranti/ eller kontakte vår kundeservice for mer informasjon. Ønsker deg en god dag! Hilsen oss i Fjordkraft

Fjordkraft har 1 306 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR