Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kommer ikke inn der det står faktura i appen.. står bare å jobber
Hei Line, Vi beklager å høre at du opplever problemer med å få tilgang til fakturaseksjonen i vår app. Det er viktig for oss at alle funksjoner i appen fungerer smidig og effektivt for våre kunder. Vi anbefaler at du først prøver å oppdatere appen til den nyeste versjonen, eller prøve å logge inn igjen etter å ha startet enheten på nytt. Vi har den siste tiden hatt noen utfordringer med fakturaoversikten i appen, men funksjonen skal nå være friskmeldt. Dersom du fortsatt opplever problemer, må du gjerne kontakte oss på [email protected] eller telefon 21 49 49 49. Med vennlig hilsen, Fortum Kundesenter //Bahar
Jeg har ikke bedt om forsikring og tilleggstjenester men fortum har lagt til tjenester som må betales. Uhederlig
Hei Thomas, Vi beklager at du har opplevd å bli pålagt tjenester som du ikke har etterspurt. Hos Fortum tar vi slike hendelser svært alvorlig, da det er vår høyeste prioritet å opptre ærlig og transparent i alle våre kundeforhold. Vi har strenge rutiner og kvalitetskontroller ved avtaleinngåelse for å sikre at våre kunder mottar nøyaktig informasjon og kun de tjenestene de har valgt. Hvis dette ikke har blitt etterfulgt i ditt tilfelle, vil vi undersøke saken grundig. Vennligst kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21 49 49 49 slik at vi kan rette opp i situasjonen. Med vennlig hilsen, Fortum Kundesenter //Bahar
Liker trygg hverdag fordi det gjør meg lettere å leve
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Dersom du har innspill eller spørsmål må du ikke nøle med å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Opplever Fortum som en solid og transparent leverandør. Oversiktlig faktura & flott App
Hei, Lars Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Alltid blide og gode råd fra dere. Lik pris hver måned,er supert for meg.
Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Mye rot med regningene. Kunne ikke få adresseforandring til mine foreldre engang, så det ender kanskje med å flytte til en annen leverandør.
Hei. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er synd å høre at ikke alt har vært som det skal være. Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, kontakt oss gjerne igjen om du skulle lure på noe. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen Fortum Strøm.
Ikke så lang kø. Hyggelig samtale og ble satt over videre.⁹
Hei Elisabeth! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Fortum er ryddige og gode. De har gode priser som ikke er altfor dyre, men tilbyr mange gode tjenester gratis. De har utmerket og tilgjengelig kundeservice!
Hei, Danny Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice! Vennlig hilsen Fortum Strøm
vanskelig å få kontakt med dere på tlf. Har forsøkt å ringe mange ganger. Veldig lang ventetid.
Hei Istvan, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager dette. Vi jobber med å forkorte den lange ventetiden som har oppstått noen ganger, for å gi raskere og mer effektiv service. I mellomtiden, vurder gjerne alternative kontaktmetoder som e-post, sosiale medier eller chat. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Er meget fornøyd med Fortum. Har ikke hatt bruk for trygg hverdag enda, heldigvis. Trenger smartlading på min Peugeot e-2008. Ellers ingenting å klage på.
Hei. Så fint å høre at du er fornøyd med Fortum og tilleggstjenestene du har. Takk for tilbakemeldingen! Ha en god dag. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Er kjempefornøyd med Fortum, men denne forsikringen av strømregningen er bare tull og tøys om du et uheldig å havner på AAP 👎
Hei Jens, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Når det gjelder Trygg Hverdadg, forstår vi at dette ikke passer for alle våre kunder. Vårt mål er å tilby fleksible løsninger som kan tilpasses ulike behov og livssituasjoner. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og vil bruke den til å vurdere hvordan vi kan forbedre og tilpasse våre tilbud i fremtiden. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
har avbestilt at jeg er garantert samme pris hver mnd. ikke bestilt. har fått dette enda en gang. 69 kr ekstra i mnd. Jeg har ikke bestilt dette og ber om at det avsluttes og at jeg får igjen ekstrautgiftene
Hei, Kari Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se hva slags tjeneste det dreier seg om, og hva som har skjedd. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Fortum Strøm
Føler meg lurt. Etter en hyggelig samtale med gode argumenter for en noe bedre strømavtale så gikk jeg inn i en avtale ved å skrive OK på SMS (bedrifts avtale via enkeltmannsforetak for husstanden) Det sms en sa som vi ikke snakte om var at det var 12mnd oppsigelses tid for avtalen. Føler meg helt fullstendig lurt.
Liker Fortum, syns det er et godt selskap og være i. Hilsen fornøyd kunde
Hei. Godt å høre at du trives som vår kunde! Vennlig hilsen Fortum Strøm.
God info. Pris virker Ok i forhold til andre strøm selskap. Ikke noe å klage på 😄
Hei Tusen takk for hyggelig omtale, det er godt å høre! Ha en fin dag videre. Hilsen Fortum Strøm
Beste beslutning jeg har tatt da jeg byttet strømleverandør til Fortum. Har aldri hatt så lave regninger som nå. Så jeg anbefaler Fortum av hele mitt ❤️.
Hei, Kjersti Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Fortum Strøm