Fortum har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig Oppfattes som et svindel selskap. Kontaktet meg grunnet selvstendig næringsdrivende (Hobby jobb), ble forespeilt ok avtale, men de fokuserte ikke på at det var 12 mnd oppsigelsestid (ikke bindingstid men oppsigelsestid). Så når jeg ikke ønsket forholdet lenger måtte jeg vente 12 måneder. Så presterer de å sende straffe gebyr på siste faktura for brutt avtale periode, tiltros for skriftlig avtalt oppsigelse og at datoen er opplys fra Fortum. Hold dere langt vekke fra Fortum
Hei Helge, det er veldig leit å høre om din opplevelse. Vi tar anklager om svindel svært alvorlig og ønsker alltid å være transparente i våre tjenester. Hvis du har opplevd noe som virker feil vil vi gjerne høre mer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] så kan vi hjelpe videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hadde dårligere pris enn en venn, og ringte for å høre hvorfor. Svaret var fordi jeg hadde en eldre avtale. Snakk pm å ta dårlig vare på eksisterende kunder, når nye får bedre avtaler
Hei Tove, Vi forstår det kan være frustrerende. Dessverre har vi ikke anledning til å varsle hele kundebasen om nye avtaler og tjenester som lanseres. På våre nettsider er alle oppdateringer tilgjengelig. Nye tilbud blir informert på våre nettsider, og det kan derfor være lurt å titte innom i ny og ne. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Beste kundeservice ... og super app! Hafslundsenter i Kristiansand var mer komplisert for meg som handycap privatkunde. Fikk i dag via Callsenter i Skien fantastisk hjelp på spørsmål anng. mine spørsmål ang. strømstøtte som kunde via Elvia, og annet. Superkoselig og svært hyggelig opplevelse.
Hei Mona, det gleder oss å høre om din positive opplevelse. Hvis du trenger hjelp ved en senere anledning er vi tilgengelig på telefon 21494949, chat eller epost [email protected]. Våre kunderådgivere er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd men merket nå den siste mnd at appen min vill ikke virke vil gjerne inn å titte litt på bruk av strøm.
Hei Jaquelina, tusen takk for fin omtale. Det er leit å høre du har hatt problemer med appen. Vi ønsker å hjelpe deg med å løse problemet. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke hva som er årsaken til at appen ikke har fungert optimalt. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har alltid strøm. Sjelden feil Prisen burde være lavere, spesielt på fritidsbolig.
Hei Per, tusen takk for omtalen. Det er flott å høre du sjeldent opplever problemer. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere bør ha telefon nummer på regningen! Min mnd. trekk er for høy i forhold til salddo.
Hei Børre, tusen takk for omtalen. Nederst på side 2 av faktura er telefonnummeret vårt informert. Gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan hjelpe deg i saken. Du kan kontakte oss på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ikke bruk dette selskap, de høre men lytter ikke på kunden, vi kontaktet dem ang avtalen våres å kan kun sie, nei takk fortest mulig til vider levering av tjenester fra dem, dessverre.
Hei Henrik, tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å hjelpe alle kunder på best mulig måte, og beklager for din opplevelse. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av saken din kan du kan kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm