Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takk.Utmerket.Prisene er gode og servicen er hyggelig
Hei Yaser, tusen takk for fin omtale. Det er flott å høre du er fornøyd med våre priser og vår service. Du er alltid hjertelig velkommen til å ta direkte kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Innfører vesentlig prisøkning på leveransen via sleip SMS som ikke viser at det reelle pristillegget er på mer enn 1000,-/år
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi streber etter å være så transparente som mulig, og det er beklagelig at du ikke opplever det slik. Din tilbakemelding er viktig for oss og vi tar den på alvor. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Grei og oversiktlig strømavtale med bra elektronisk støtte
Hei Einar, kjekt å høre du er fornøyd med oversikten av din strømavtale. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg byttet etter at Fortum sendte meg en SMS der de økte prisen. I etterkant ble jeg oppringt av en selger fra Fortum som mente det var en bagatell at de økte prisen ca tusen kroner mer i året og at dette burde jeg tåle. Jeg følte han ironiserte over mitt bytte i stedet for å matche prisen. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet av Fortum mer. Ryk og reis!!
Hei Nils, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er lei oss for din opplevelse av telefonsamtalen og ønsker å følge opp saken videre. Vi sette stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg får god tjenester av Fortum, det er lett å kommunisere med kundeservice
Hei Beaulah, det er flott å høre at du er fornøyd med tjenestene fra Fortum og at du synes det er lett å kommunisere med kundeservice. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og ser frem til å fortsette å levere god service. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har egentlig ikke noe forhold til Fortum annet enn at jeg betalte de regninger dere sendte meg. Dere har en fin "min side" som jeg kikket på av og til. Savnet kanskje at dere kunne tatt personlig kontakt en gang iblant og kan jeg slik kunne bedret avtalen min jeg hadde med dere. Har nå fått lavere månedlig krone påslag samt lavere kw/ time påslag enn hva jeg hadde med dere
Hei Johan, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med Min Side. Vi setter også stor pris på dine tilbakemeldinger angående mer personlig kontakt. Vi ønsker alltid å forbedre oss og vil ta dine kommentarer videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Påslaget Økte med 60%. Gjør ikke så stort utslag. Men for alle kunder tilsammen blir det mye. Fikk nytt tilbud uten,men ikke greit. De andre må da betale.
Hei Trond, Vi har ønsket å skjerme kundene mot prisøkninger så lenge som mulig, men en rekke prisøkninger i samfunnet gjør at det koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og selge strøm. Gjerne kontakt oss direkte om du har noen flere spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm