Gudbrandsdal Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da ringte inn salget fra Gudbrandsdalen energi og skulle selge meg strøm og jeg godtok avtalen til slutt og det var ikke overført noe avtale eller noen ting skulle vært over til 26. desember men jeg ringer inn så sier dem at dem kan ikke se noe avtale som er registrert ja til og med fått ordrebekreftelse Dette selskapet her anbefaler jeg absolutt ikke mitt sterkeste useriøse mennesker aldri vært borti mere useriøse mennesker dette
Hei John Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det kan være flere grunner til at bestillingen ikke har gått igjennom. Ta gjerne kontakt med oss igjen og oppgi da ordrenummeret som står på ordrebekreftelsen, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd her. Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God kundebehandling og lett forklart av kundeservice.
Hei Roger! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Is fast and comprehensive so that their guide you like the person who is there
Hi Shadrick M! Thank you for your review. We are happy to hear that you are satisfied :-) Kind regards, Ann Iren Kolås Ryen Marketing & Communication
Blant de rimligste over tid. Brukervennlig app. Alltid særdeles serviceinnstilte når jeg tar kontakt. 10/10 🤩
Hei Terje! Nå blir vi både stolte og glade her; 10/10 poeng!! Tusen takk, det var veldig hyggelig å høre og takk for at du deler din erfaring. Vi setter stor pris på det :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig bra kundeservice. Normal pris. Meget fornøyd.
Hei Ole! Tusen takk for hyggelige ord, vi er glade for å høre at du er fornøyd med oss :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De var rimelige for lenge siden. Så fant de på noe lurt; å flytte deg over på dyr avtale, mens de samtidig har avtale som er rimeligere og ser bra ut i oversikter. Vi trenger ikke flere forskjellige avtaler. Holder med en som er rimelig.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr for tiden kun spotprisavtaler til våre kunder. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Eventuelle endringer i avtaler blir varslet skriftlig 30 dager i forveien. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fikk 2 inkassovarsel da ikke jeg hadde mottatt e-post regningen, den ene fikk slettet "påslag på 250 kr.i gebyr, men i dag fikk ikke det og det var gjennom en e-post fra økonomi avd som påstår at de hadde bevis at de hadde sendt e-post til meg (som ikke har mottatt) uten å fremlegger noe som helst bevis og ikke ville tror på meg. så jeg har nå satt til betaling regningen fra inkassobyrå med gebyr og neste som har forfall 19 des. og vil nå byttet til et annet leverandør.
Hei Carlo! I denne saken har vi hatt en god dialog, og saken løste seg etter hvert på en god måte for alle parter! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De kuttet fastpris, blir dyrere og ikke villige til å tilby ba priser
Hei Irn! Takk for din tilbakemelding! Det er en ærlig sak å være opptatt av pris, det forstår vi :-) Vi velger å ikke tilby fastpriser nå. Kompensasjonen fra staten sikrer deg mot økning i spotprisen, men dersom spotprisen faller blir du sittende med en altfor høy strømpris med lavere kompensasjon. Dersom det blir aktuelt å tilby fastprisavtaler igjen, vil disse bli tilgjengelige på vår hjemmeside. Det kan nok stemme at andre leverandører tilbyr billigere avtaler. De fleste leverandører som tilbyr priser under det vi tilbyr, har ikke bærekraftige og langsiktige priser. Du vil kanskje også miste tjenester som personlig kundeservice, gjennomfakturering med netteier og app! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Hygggelig kundeservice og de har en app som er enkel å skjønne.
Hei Thomas! Tusen takk for trivelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservicen og appen vår :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Fornøyd. God kundeservice, gode avtaler og aldri noe tull. Svarer alltid på telefon.
Hei Inge! Tusen takk for fine ord og for at du deler din erfaring! Det setter vi stor pris på, og det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig hyggelig og imøtekommende kvinne på kundeservicen.
Hei Phillip! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på :) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
App er ustabil og en blir ofte bedt om å logge inn.
Hei Hege! Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du ikke opplever appen vår som stabil. Har du forsøkt å installere den på nytt? Hvis ja, og det ikke ble noe bedre, håper vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan få sett nærmere på dette! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Bra kundeservice , dere er i møte kommende og vet hva service er
Hei Victor! Tusen takk for fine ord, det betyr mye for oss! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Gode kundebehandler, og svarer på det ein lurer på
Hei Jorunn! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med våre kundebehandlere :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Skikkelig drevet selskap. God på kundeservice. Aldri noe tull. Fin oversikt i app.
Hei! Tusen takk for denne tilbakemeldingen, det setter vi pris på. Det er både fint og artig å høre at du opplever oss på denne måten, fordi mottoet vårt er faktisk "Vær skikkelig og gjør det skikkelig" :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Som strøminteressert gammel dame, setter jeg stor pris på de råd og den informasjon jeg får hos dere. Setter også Lokalstor pris på nærheten til fortsatt GE!
Hei Astrid! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med oss og at du opplever at vår kunnskap og råd gir deg trygghet! Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon