Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. En app som er lett å finne fram i og hvor jeg finner svar på det jeg lurer på og ingen skjulte kostnader.
Hei Jan! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig greit med personlige henvendelser. Oversiktlig forklaringer. På et språk jeg er kjent med. Min mor var fra fåvang, så bare det gir en god klang :)
Hei Knut! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Appen er oversiktlig og brukervennlig, har vært enkelt å få informasjon og ta kontakt med dem. Litt høyere i pris enn enkelte andre leverandører.
Hei Helle! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Det er hyggelig å høre at du fornøyd med appen og informasjonen fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice og lett å kommunisere med på e-post og telefon. Anbefales.
Hei Roy! Tusen takk! Utrolig stas at du anbefaler oss, og veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Nydelig kundeservice! Synd at jeg ikke kan ha mobil avtale hos dere slik jeg har hos Fjordkraft, Da hadde jeg fortsatt med GE som strømleverandør på hytta vår.
Hei Øyvind! Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss :-) Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Stort sett god erfaring men unødvendig irriterende at de plutselig sender papirfaktura etter jeg har vært kunde i årevis. de burde kunne klare å holde styr på systemet sitt.
Hei! Har du plutselig fått papirfaktura fra oss så har nok fakturautsending feilet, og da er vi pliktige til å sende fakturagrunnlag pr. post. Det kan være flere grunner til at det har feilet. Ta kontakt med kundeservice på telefon 612 94 700 eller send oss en e-post på [email protected], så kan vi finne ut hva som har skjedd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Tidligere var det gode tilbud flere ganger i året. Det er borte. Før var det god service og godt humør på de ansatte men ikke lenger nå.
Hei Jan B! Takk for din tilbakemelding! Vår kundeservice er prisbelønt en rekke ganger, og er noe vi er veldig stolte av. Derfor er det kjedelig å høre at sist gang du var i kontakt med oss, ikke var like hyggelig som forventet. Det tar vi med oss! Når det gjelder tilbud på strømavtaler, så strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Holder det de lover mhp pris,ikke noe "ekstra" og ukjent på faktura(som jeg har opplevd med andre leverandører) og greit påslag.Enkelt å få kontakt med support.Venter i spenning på at de tilbyr en løsning på styring av strømenheter i boligen
Hei Torger! Tusen takk for gode ord, vi setter stor pris på det, og det er selvsagt veldig trivelig å høre at du er fornøyd! Vi jobber med mye spennende om dagen, blant annet effektstyring. Det vil du snart få høre mer om :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Ligger langt oppe på pris, i forhold til konkurenter.
Hei Johan! Takk for din tilbakemelding. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg har alltid hatt en god kommunikasjon med GE. Dere har gitt meg gode tilbud og gitt gode råd som har fungert veldig bra. Kan absolutt anbefale GE til mine venner.
Hei Herman! Tusen takk for denne fine omtalen! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Synes prisendringen som kommer er relativt høy, ellers veldig fornøyd med både selskapet og appen de har
Hei Rolf! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fornøyd, kort ventetid. Alltid hyggelig, gir råd hva som lønner seg.
Hei Gerd! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Ryddig og forståelig avtale, men aner ikke om det er den billigste avtalen man kan få.
Hei Thomas! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du synes vi er ryddige :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
liker ikke påslaget dem har på strøm. god kundeservice
Hei Geir! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De har nå økt prisen fra 1 til 3 øre, det er ikke akseptabelt. Deres strømmåler for HAN porten har ikke Wifi og er fryktelig dyr pr. mnd. Ikke bra ! Derfor må jeg bytte leverandør.
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. En justering av påslaget, fra 1 øre til 3 øre, er jo for så vidt en tredobling, men som i realiteten egentlig utgjør lite på selve strømregningen. I et gitt regnestykket ved et forbruk på 1000 kWh i en måned, betyr det å betale 30 kr i stedet for 10 kr i påslag. Spotprisen kommer i tillegg, og er lik uansett hvilken leverandør du har. Vi vet at det som monner når det gjelder å redusere strømregningen, er å redusere forbruket og bruke strømmen smartere. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader :-) Vi håper du var fornøyd så lenge du var kunde hos oss, og du er velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God app som er enkel å bruke og som passer mine behov. Kundeservicen er også upåklagelig!
Hei Hans! Tusen takk for hyggelige ord, det er gøy å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon