Hedde disse i ca ett halvt år/9 mnder, før jeg gikk over til ett annet selskap simpelthen bare fordi GE dessverre ikke kunne følge opp med ett lignende tilbud som jeg fikk andre plasser. Noe jeg respekterer og forstår. Kundeservice, regningssummen og hjelpa når jeg trengte det var bra. Dette alene hadde bare gitt GE 4/5. Det som gav den siste stjernen er at de har ikke har hoppet over til slike plagsomme 5 siffrede telefonnumre. Disse irriterer vettet av meg. Så 5/5. Hopper gladlig tilbake til disse any day.
GE har lave priser. GE har også flott kundebehandling, når man har behov for å snakke med kundeservicen hos GE.
God kundebehandling på alle måtar. Billige prisar, men prisstrukturen er noe komplisert med dei mange ulike avtalane og bestillingsmåtane. Gode nettsider.
Jeg har de siste 5 årene hatt flere avtaler med Gudbrandsdal energi. Jeg venter til fastprisen er lav og tegner fastprisavtale for 1 år av gangen og har spot i noen måneder innimellom. Siste fastprisavtale jeg hadde var på 29 øre/kwh og ingen tillegg. Jeg er kjempefornøyd.
Jeg var fornøyd helt til jeg innså at de hadde lagt til et faktura gebyr hver mnd fordi jeg ikke hadde avtalegiro i tillegg til efaktura. Ved klage på dette mente de at det sparer de for administrativt arbeid ved å ha det slik og dermed kan tilby rimeligere priser. Men det blir veldig tullete - send gebyr til kunder som ikke betaler i tide, så lenge jeg betaler min e-faktura i tide er det ikke noe ekstra administrativt! Byttet umiddelbart da jeg liker å ha kontroll over betalingen av regningene mine, avtalegiro er helt uaktuelt.
Har blitt oppringt ørten gongar etter eg skifta levrandør. Har sagt at eg ikkje vil bli ringt oppigjen, der tlf selger lover at eg skal blir sletta frå lista. Men INGEN evnar å få det til, for blir alltid ringt oppigjen! Jevnleg skiftar dei nr. Som gjer det vrient å blokkere dei på mobilen. Desse blir du ALDRI kvitt!!!

Alltid hyggelig kundeservice, svært kort svartid og virkelig hyggelige medarbeidere. I tillegg har de kjempegode priser på SPOT-avtalen. Det er vel fortjent at de har norges mest fornøyde kunder. Man føler seg som en VIP-kunde, og i tillegg er de billigst. Helt fantastisk! De er dønn ærlige, og ordner alltid opp, har ringt meg tilbake ved et par anledninger. Bruker disse til mine leieboere, sitter på 3 leiligheter nå der jeg betaler strømmen selv.
Har vært kunde tidligere. De maser mye om å bli kunde igjen, og prøver å selge seg inn ved å trakka på andre. Ikke bra.

Om vi ändå hade denna nivå på service hos leverantörer i Sverige också. Prisvärt för det man får och utan allt krångel. Toppenbra!
Har svært god erfaring med GE etter mange år som kunde. Aldri noe tull/ overraskelser og priser som ALLTID er blant de beste i markedet. Virker som de bryr seg om kundene sine.
Har tidligere vært kunde av GE og hadde gode erfaringer med det. Men har nå vært kunde hos Hafslund i flere år. Billig avtale (webSpot) som GE fortvilet vil ha meg til å gå fra. Først ved å påstå Hafslund tar et påslag per kWt som de ikke gjør, så ved å vise til denne siden og svartmale Hafslund som sikkert snart vil flytte meg over på en annen avtale uten å spørre meg først :( Slik kan vi ikke holde på GE, sjerpings!

Positivt overrasket over strømregningen nå i januar. Ingenting å sette fingeren på så langt etter at jeg flyttet tilbake til GE etter et mindre hyggelig opphold hos Agva...
Har vært innom flere leverandører, men det er GE som har funket best for meg og mitt bruk, med Ustekveikja på andreplass.
Hadde GE et par år, før jeg flyttet til et sted med strøm inkludert i leien. Etter å ha sagt opp abonnementet ringer de meg ustanselig. De må ha ringt i hvert fall 15-20 ganger nå, ofte i arbeidstiden. Jeg ber de hver gang å ikke ta kontakt igjen, men de fortsetter like fult. Er virkelig drittlei og vil advare alle andre som har lav toleranse for telefonterror.

Får regningen med riktig tall og ikke andre tilleggsledd eller summer. Får varsel om spotpris endrer seg div annet viktig info! Får litt trekk for appen i appstore som er veldig utdatert.

Er kunde hos GE siden mai 2010, mens i 2012 fikk jeg en avtale fra en annen leverandør hvor de lovet meg masse tull. Tilslutt bestemte meg gå tilbake altså til GE. +Pluss Mega bra kundeservice. Svar kommer i løpet av dager. Min side er veldig enkelt å bruke. Du har alltid oversikt over strømforbruk i søyle diagram. Plager deg ikke mye på @ eller SMS. -Minus Ingen.
Rask kundeservice - får svar på epost innen noen dager. Oversiktlig og rydde hjemmeside. Lett å sammenligne og se påslag og andre kostnader. Ikke noe reklame eller mas. Kunde nå siden 2010. Sjekker hyppig andre leverandører - ingen grunn til å bytte.
Aldri hatt noe tull med GE og de er veldig brukervennlige på nett. Brukt de i over 1 år nå og kommer til å fortsette å være kunde der.
Ingen slår gubrandsdal energi, ingen av de andre selskapene som har ringt har klart å matchet avtalen jeg har hos dere (spotpris goo15) Takk for super service!!!
Ingenting å utsette på. Har hatt dem i snart to år. Informasjon om eventuelle prisendringer kommer i forkant, meget hyggelig og brukervennlig kundeservice. Ingen luresalg (som forsikringsselskapene driver med eller tilsvarende konkurrenter). Man blir rådet frem til det beste /rimeligste produktet man trenger.
Beste energiselskapet jeg noen gang har hatt, har hatt de i 3 år nå. Får min vare (strøm) får e-post ved avlesning av måler og post nå er kommet en faktura, betaler på E-faktura autogiro, ingen reklame, de leverer og jeg betaler en hyggelig pris, Alle tlf strømselskapene som ringer har enda ikke klart og konkurrere på pris. Har jeg noen spørsmål så har svart raskt.
GE en enkelt og oversiktlig, de er lett å kommunisere med, prisene er gode og kundeservicen er høflig. Det blir ikke bedre enn dette.
Har altfor stor strømregning i forhold til hva en bruker. Har forsøkt å si ifra. Har ikke hørt noe.. Vurderer å bytte strøm-leverandør.

Har hatt GE i flere år nå og er strålende fornøyd. Oversiktlige priser uten "sjulte" kostnader. Kommer veldig gunstig ut når det gjelder strømprisene. Veldig hyggelig og god kundeservice både på mail og telefon. Har ingen planer om å skifte leverandør og anbefaler gjerne GE som leverandør til andre.
Meget bra info, ingen skjulte gebyrer, ryddige og oversiktlige priser, god service på telefon. En så seriøs aktør er en lykke i denne bransjen.