Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi
3.9
697 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Negativ trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
697 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#4
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#4 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 697 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
402
109
43
33
110
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 697 verifiserte omtaler på Bytt.no

100% fornøyd.

Omtale av  Asle R. B

Jeg forstår ikke de andre som har negative opplevelser med GE, jeg er 100% fornøyd med dem. Men det er vel her som med alt annet at noen uheldige episoder kan oppstå. Greit nok at de har mange forskjellige avtaler, men det er ikke noe problem å velge det som er billigst. Akkurat nå har jeg en fastavtale, som er lagt billigere enn spotprisen. Jeg var litt forutseende i sommer, og regnet med at prisen ville stige i vinter, derfor tok jeg en relativt billig fastpris - og det tjener jeg godt på nå.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Gebyrer på e-faktura

Omtale av  Hanne S

Gode priser men gebyrene ødelegger alt. Så hurtig at de tok gebyr for papirfaktura så skyndte meg inn i nettbanken for å opprette e-faktura. Fikk dælen meg gebyr for dette også. Gebyr for e-faktura??? Hallo i luken. Ble avtalegiro da, selv om jeg selv liker å holde styr på strømregningene mine, så jeg sa opp og byttet firma hvor jeg nå får regning på Mail kostnadsfritt!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
31.01.2019 09:50

På de fleste av våre avtaler er det betingelser om opprettelse av efaktura eller kunden kan få fakturaen til sendt på epost uten kostnad. Dette må kombineres med an avtalegiro (automatisk trekk). Kunden får ikke gebyrer ved førstegangsfakturering grunnet at han skal få god tid til å etablere dette. Men som tidligere sagt, hvis noen kunder skulle overse dette, er det bare å ta kontakt. Vi har ingen problemer med å fjerne et gebyr eller to. Med hilsen Jan Jansrud

Dårlig

Omtale av  Magnus W

Tar gebyr for at jeg ikke hadde avtalegiro etter at de byttet avtale til meg etter kun 14 dager. Var ikke gebyr på opprinnelig avtale.

Greit fornøyd men får alltid en mail om at det må legges påslag pga høye priser, kaldt etc.

Omtale av  Saida

God oversikt, og greie avtaler, men hver gang jeg velger den billigste avtalen, får jeg en mail etter en måned eller to, hvor det blir fortalt at det må legges et påslag pga kaldt vær, eller tomme magasiner eller dyr innkjøpspris eller elsertifikater. Det går ikke ann å ha en god avtale over lang tid med Gudbrandsdal. På under 1 år så har jeg skiftet avtale minst 2-3 ganger pga den forrige avtalen ikke var så rimelig lenger.

Bra priser og service! Litt rotete med for mange varianter.

Omtale av  Håkon H

De har "Førjulsspot 2018", "Julespot 2018", Kvitfjell World Cup", "Social Spot" og flere andre spot-avtaler med seperate vilkår. Dersom man er innom iblant og passer på å ha den billigste varianten er det penger å tjene, men det burde være unødvendig å måtte sjekke jevnlig mellom ulike avtaler med varierende påslag for å få/beholde laveste pris.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd i 10 år

Omtale av  Johan G

Fantastisk kundeservice og billigst. Aldri problem med efaktura slik andre skriver her. Veldig fornøyd😁

Var gode, ble dårlige

Omtale av  Lars

Har lang historie som kunde av GE. Sakte men sikkert har de gått fra å ha topp kundeservice og priser, til å bli en slags strømselskapenes svar på Ryan Air. Gebyrer og straff for det meste. Roboten på siden dems ljuger og forsøker å lure deg inn på dyre strømavtaler. Summasumamrum tjener de kanskje på dette..

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.11.2018 15:33

Vår Chat-bot basert på kunstig intelligens råder ikke kundene inn på dårlige avtaler, men scroller siden på www.ge.no og publiserer den billigste avtalen til enhver tid. Dette kan kundene sjekke sjøl ved å gå inn på www.ge.no. å spørre chat-boten. Som nevnt tidligere tilkommer ingen gebyrer ved bruk av efaktura eller epostfaktura kombinert med avtalegiro. Hvis kunder overser dette i bestillingen er vi ikke vanskelige med å fjerne noen gebyrer. Med hilsen Jan Jansrud Daglig leder

Gudbrandsdal Energi har 697 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR