Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi
3.9
692 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Positiv trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
692 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#4
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#4 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 692 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
399
108
43
33
109
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 692 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Marie

Fornøyd med Gudbrandsdal energi, hatt i mange år og har ikke hatt noe grunn for å bytte ut disse.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:59

Hei Marie! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er kunde hos oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God informasjon og oppfølging fra GE

Omtale av  Bente

Vi er veldig fornøyd med Gudbrandsdal Energi. De varsler når strømmen er svært dyr og kommer stadig med nyttig informasjon til forbruker.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:44

Hei Bente! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice

God kundeservice

Omtale av  Elle

God kundeservice, lett å få tak i, egen kundebehandler, God strøm avtale

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:41

Hei Elle! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice

Overfakturerte meg 2275 kr ila. 1 år og 3 mnd, før jeg oppdaget det og de betalte tilbake.

Omtale av  Magne

De sendte ikke varsel om prisendring, og overfakturerte meg fra Januar 2019 til Mars 2020. Måtte gjøre egen omstendelig utregning på hvor mye det kom på, og sendte dem krav om tilbakebetaling. GE svarte da: "Hei, Vi kan se at det dessverre ikke har gått ut varsel til deg ved prisendringen på Vinterspot 2019 den 01.02.19. Vi imøtekommer derfor kravet ditt med tilbakeføring av 2275,36 kr. Du hadde vedlagt en fin, grundig og oversiktlig utregning. Dette beløpet blir trukket fra på neste faktura. Fra 01.02.19 ble påslaget endret til 5,9 øre/kwh og er fortsatt gjeldende. Ingen fastbeløp. Har du ønske om å bytte avtale, kan jeg tilby deg spotprisavtalen GE Spotpris. Dette er en spotprisavtale med et påslag på 0,0 øre/kWh. Avtalen har et fastbeløp på 9 kr/mnd. El-sertifikater er inkludert. Avtalen har ikke krav om betalingsavtaler. Det garanteres at det ikke vil bli noen endring av påslaget de første 6 mnd. Ved eventuelle prisendringer i påslaget får kunden 14 dagers varsel. Les mer her: https://www.ge.no/stromavtale/gespotpris Du kan enkelt bytte via min side. Ønsker deg en fin dag :-) " Da gjorde de opp for seg. Ble flyttet over til GE Spotpris som hadde 0 øre/kWh påslag de første 6 mnd, men som deretter økte til 4.6 øre/kWh påslag etter det. Det er for øyeblikket en helt ok avtale i markedet ("svært billig" ifølge bytt.no, men ikke den billigste). Derfor får de 1 ekstra stjerne av meg. Så du må holde tunga rett i munnen, dobbeltsjekke regningen, og arrestere de når de eventuelt overfakturerer deg. Dette er ikke første selskapet som har gjort noe slikt (Har tidligere arrestert både NorgesEnergi og Agva, som fremstår som verstinger i bransjen). Dette er ikke tilfeldigheter, men en ukultur i bransjen. GE svarte: "Håper vi ikke skal komme opp i slike uheldige saker i fremtiden. Det er ikke vår intensjon å spekulere i slike tilfeller. Vi prøver etter evne å være tydelige på hva som gjelder og retter opp om vi har gjort feil." Så får du selv avgjøre hvorvidt det er troverdig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:37

Hei Magne! Takk for at du skriver til oss. Vi synes som deg at det får bli opp til leseren av denne anmeldelsen å vurdere hvorvidt vi har opptrådt på en kritikkverdig måte. Vi står fremdeles for det vi har sagt i mailen du refererer til, at vi ikke spekulerer i slike tilfeller. Vi er glade for at kundene våre tar kontakt og finner feil slik at vi kan unngå flere av dem i fremtiden. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice

Kunde hos dem i 15 år. Aldri noe tull

Omtale av  Ole K

Stort sett gode priser, aldri noe tull eller krangling med kundesupport. De har fremdeles mennesker i andre enden av linja. Ikke en robot som spør om masse tull. Heller ikke er de innpåslitne selgere som lover deg ditt og datt.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:31

Hei Ole! Takk for trivelig omtale. Vi er veldig glade for at du er kunde hos oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Endelig fornøyd med strømselskap!

Omtale av  Lene A

Fornøyd med det meste. Ingen liten skrift som plutselig popper opp.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:19

Hei Lene! Det setter vi stor pris på at du sier. Tusen takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice

Meget god kundeservice.

Omtale av  Andreas

GE har alltid de billigste avtalene. Ingen lokkepriser. Veldig oversiktlig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
22.10.2021 08:19

Hei Andreas! Takk for hyggelig omtale. Det setter vi pris på. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice

Gudbrandsdal Energi har 692 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR