Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi
3.9
692 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Positiv trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
692 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#4
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#4 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 692 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
399
108
43
33
109
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 692 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ett positivt og to negative inntrykk.

Omtale av  Stephan L. S

(+) GE har god kundetjeste med hjelpsomme medarbeidere. (-) Rett etter innmeldelse tredoblet GE påslaget pr KWh, fra 1 øre til 3. (-) Altfor kort garantitid for gyldighet av avtalevilkår. Bare 1 måned. Bør forbedres.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
15.12.2022 19:57

Hei Stephan! Takk for din omtale, og dine innspill. Kort garantitid betyr ikke nødvendigvis at avtalen vil endres etter en måned, men at den kan endres dersom vi ser det som nødvendig. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Odd

God oversikt gjennom strøm appen. Har så langt ikke kommet med overraskelser.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
15.12.2022 19:58

Hei Odd! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Takk for fin omtale, vi setter stor pris på det! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Ryddig, rimelig og informativ.

Omtale av  Britt E

De har vært blant de stabilt rimeligste over mange år, og oppdaterer kunden med god informasjon kontinuerlig. De forklarer strøm-konseptene og strømstøtten enkelt underveis i eposter, så man forstår. Appen er veldig god og det er enkelt å følge dagens og alle priser der.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
15.12.2022 19:59

Hei Britt! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og tusen takk for fin omtale. Det betyr mye for oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Dyr avtale med en måneds varighet

Omtale av  Øyvind

Har vært fornøyd med GE, men nå har GE ikke noen god avtale. For kort avtaletid og relativ dyr

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.12.2022 10:51

Hei Øyvind! Takk for din tilbakemelding. Vi mener dette er en god avtale, og det er ikke bindingstid på denne. Målet vårt er ikke å øke prisen, men markedet er utfordrende og uforutsigbart. Det handler derfor om å ha mulighet til å gjøre det dersom vi ser det nødvendig. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Kundeservice svarer ikke lenger. Skuffende!!!

Omtale av  Anders S

Byttet til Gudbrandsdalen Energi. For så vidt fornøyd med produktet, men kundeservicen er håpløst dårlig; De svarer rett og slett ikke. Smartlading til bil er et problem. Har sendt 5-6 mailer til kundeservice og sendt 5-6 meldinger på chat på Facebook om det. Ingen svar på noen av kanalene. Kundeservice er fraværende. Lite tillitsvekkende, som gjør at jeg bytter. Meget skuffende - styr unna!!!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.12.2022 10:31

Hei Anders! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi svarer våre kunder så raskt vi klarer, men vi har hatt svært stor pågang de siste månedene. Det medfører lengre svartid på både e-post og telefon. Ventetiden blir dessverre ikke kortere om man sender flere henvendelser. Vi videreutvikler stadig smartladingsløsningen vår, og lanserer blant annet snart smartlading via ladeboks! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Umulig å få kontakt med

Omtale av  Christian S

Helt grei app, ok avtale og gode tjenester som smartlading. Men, ikke stol på smartladingen. Den er virker svært sjeldent, og de skylder på alle andre enn seg selv når de kommenterer dette på Facebook. Å få tak i kundeservice er umulig. Sendte en Mail til kundeservice første dagen jeg var kunde der, med ett spørsmål, 2 måneder senere har jeg fortsatt ikke fått svar. Til tross for gjentatte purringer. Å ringe inn, glem det. Mer trolig at det regner 1 uke i strekk i Sahara enn at du får svar.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.12.2022 10:33

Hei Christian! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi svarer våre kunder så raskt vi klarer, men vi har hatt svært stor pågang de siste månedene. Det medfører lengre svartid på både e-post og telefon. Ventetiden blir dessverre ikke kortere om man sender flere henvendelser. Vi beklager at du har hatt problemer med smartlading. Vi videreutvikler stadig denne løsningen, og lanserer blant annet snart smartlading via ladeboks! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Godt strømselskap

Omtale av  Herbjørn V

God app, bra pris, gjennomfanturering av nettleie og god kundeservice👍

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.12.2022 10:35

Hei Herbjørn! Tusen takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi har 692 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR