Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alle logistikk som f.eks. fakturaer og nytte av appen de leverer er bra. Eneste negative er at de ikke kan leverer smartlading til min VW ID4.
Hei, Ivar H Tusen takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd! Vi har nettopp lansert smartlading til VW ID4, det eneste som kreves er at bilen har den nyeste softwaren :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har (hadde) "Velkomstspot". Avtalen har blitt endret med "14 dagers varsel" tre ganger på tre år. Man tegner altså en avtale om å kjøpe til Spotpris, + et fast beløp. Det er dette faste beløpet de endrer når det passer dem. Pluss nå hele navnet på avtalen min "For å gjøre det enklere for meg". Siste endring, varslet de meg slik (på epost): "For å gjøre det enklere og mer oversiktlig for våre kunder, rydder vi strømavtalene våre. Det medfører to endringer for deg: 1) Strømavtalen din endrer navn fra Velkomstspot til Markedskraft. 2) Ny pris: spotpris + 6,9 øre/KWh inkl. mva." Nederst i eposten står det: "Din nåværende pris er spotpris + 5,625 øre/KWh inkl. mva." For å gjøre livet mitt enklere, blir altså avtalen min omdøpt, og økt med ca 1,3 øre/KWh. Tusen hjertelig takk! Det varmer en stakkars sjel å få et enklere liv helt automatisk av en stor monopolbedrift som selvsagt trenger mine ører for å komme seg gjennom denne utrolig vanskelige tiden for bransjen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at vi rydder i strømavtalene våre, og at det medfører endring for den strømavtalen du har da dette er en avtale vi ikke lenger selger. Prisøkningen er på 1,3 øre/kWh, det vil si cirka 13 kroner ved et månedlig forbruk på 1000 kWh. Strømavtalen er ellers den samme. Du står selvsagt fritt til å bytte til en annen strømavtale dersom du ønsker det. Det gjør du enkelt via Min side eller i appen. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ryddig og oversiktlig. Ĺitt lang ventetid på telefonen
Hei Stig K. M Takk for din tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vi beklager at det er litt lang ventetid på telefonen, det er mange som vi snakke med oss for tiden og det påvirker svartiden på telefon og e-post. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommuniksjon
Ingen spesiell tilbakemelding, annet enn jeg er fornøyd så langt. men vi har hatt fastpris i et halvt år. Dessverre går den ut 20/10. Så får vi se hva fremtiden viser.
Hei Elsa M, Så hyggelig å høre at du er fornøyd så langt :-) Når fastprisavtalen din går ut, kan vi tilby en av markedets rimeligste spotprisavtale! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Gudbrandsdalen energi er ikke alltid billigst, men de ligger som oftest veldig bra an, 'er veldig stabile i motsetning til andre som kommer med pang tilbud en liten stund, har ikke tenkt å bytte, de gir alltid verdifull info. Er bare å gå inn på appen deres. De er en meget god leverandør.
Hei, Steinar J Tusen takk for fin omtale, det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Det er et lite strømselskap med et stort hjerte for sine kunder. Selger superbillig strøm i fht mange andre selskaper. Kundeservicen er topp. Ryddig selskap. Leier ut Pulsmåler, der du kan følge med hvor mye strøm du bruker til enhver tid. Priser, kWh, fakturaen, dagens/morgen dagens priser. Kommer m/ny app nå. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Mvh Marie F, Drammen
Godt fornøyd kunde, men en app som ikke alltid fungerer 100% (særlig sanntidsmåling) trekker bittelitt ned.